Πέμπτη 4 Νοεμβρίου 2010

άντε και καλό βόλι!

Στο μαρμαρι και στην κεντρικη ομιλια του εκει μίλησε εχτές ο Υποψήφιος Δημαρχος Καρυστιας Λευτερης Ραβιολος. Μια συγκέντρωσή που τα στελέχη του συνδυασμού χαρακτήρισαν λαοθάλασσα!. Καμια εκατοστή νοματαίοι και βούλιαξε το Μαρμαρι.. εεε βαλέ κατι παραπάνω πρόστιμο δεν έχει. 






.. Μεταξύ άλλον ο Κος Ραβιολος αναφέρθηκε στα έξεις.
Εμείς, που αυτοσκοπός μας δεν είναι η εξουσία αλλά το κοινό όφελος και η εξυπηρέτηση του συνόλου στεκόμαστε απέναντί σας με εντιμότητα και ειλικρίνεια και σας διαβεβαιώνουμε, ότι ως Δημοτική αρχή θα εκτελούμε χωρίς εξαρτήσεις την εντολή που νοιώθουμε ότι μας δίνετε απόψε. Μίλησε για τη δημιουργία Γραφείου Αγροτικής Οδοποιίας, με μοναδική αρμοδιότητα της υπηρεσίας αυτής τη συντήρηση των αγροτικών δρόμων και των μονοπατιών, την άμεση κατασκευή βιολογικού καθαρισμού στο Μαρμάρι. Θα στηρίξουμε με όλες μας τις δυνάμεις τους λατόμους στο σκληρό αγώνα που δίνουν καθημερινά. Εμείς υπηρετήσουμε το αίτημα των τοπικών κοινωνιών για αλλαγή νοοτροπίας, θα αφήσουμε πίσω το χθες και θα βαδίσουμε ενωτικά στο αύριο, με μια ξεκάθαρη υποψηφιότητα
ΙΔΩΜΕΝ Κύριε Ραβιολο!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...