Πέμπτη 4 Νοεμβρίου 2010

εεε βαλε και κατι παραπάνω

Στα Στύρα  μιλησε χτες και πρώτο σταθμό των κεντρικών πολιτικών του ομιλιών ο Δήμαρχος Μαρμαρίου και υποψήφιος Δήμαρχος καρυστιας Κος Μανωλης,  Παρουσια 200 - 300 ατόμων - 
και κατά άλλους 1000 και βαλέ!.. εεε βαλε και κατι παραπάνω δεν θα φαμε και κανένα πρόστιμο. 






Μπαλκονατος και αεράτος ο Κος Μανωλης ειπε ματαξυ αλλον..
Η η συνείδηση μας δεν εξαγοράζεται! Η ομάδα μας δεν εκφοβίζεται! Η πορεία μας δεν ανακόπτεται! Παρουσίασε ένα ρεαλιστικό και εφαρμόσιμο πρόγραμμα που θα βάλουν τα Στύρα σε αναπτυξιακή τροχιά και θα ξανακάνει τους πολίτες να έλθουν κοντά στα κοινά. Δεσμεύτηκε να είναι δίπλα σε όλους τους συλλόγους, φορείς, παραγωγικές τάξεις και να υπάρχει συνεργασία για την επίλυση καίριων ζητημάτων. θα συνεχίσω να είμαι Δήμαρχος για όλους... Η πόρτα του Γραφείου μου, το κινητό μου και η καρδιά μου θα είναι πάντα ανοικτή!. 
ΊΔΩΜΕΝ Κυριε Μανωλη! 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...