και κατά άλλους 1000 και βαλέ!.. εεε βαλε και κατι παραπάνω δεν θα φαμε και κανένα πρόστιμο.
Μπαλκονατος και αεράτος ο Κος Μανωλης ειπε ματαξυ αλλον..
Η η συνείδηση μας δεν εξαγοράζεται! Η ομάδα μας δεν εκφοβίζεται! Η πορεία μας δεν ανακόπτεται! Παρουσίασε ένα ρεαλιστικό και εφαρμόσιμο πρόγραμμα που θα βάλουν τα Στύρα σε αναπτυξιακή τροχιά και θα ξανακάνει τους πολίτες να έλθουν κοντά στα κοινά. Δεσμεύτηκε να είναι δίπλα σε όλους τους συλλόγους, φορείς, παραγωγικές τάξεις και να υπάρχει συνεργασία για την επίλυση καίριων ζητημάτων. θα συνεχίσω να είμαι Δήμαρχος για όλους... Η πόρτα του Γραφείου μου, το κινητό μου και η καρδιά μου θα είναι πάντα ανοικτή!.
ΊΔΩΜΕΝ Κυριε Μανωλη!

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου