Απο Λαοθαλασσα σε Λαοθαλασα παμε!. Στο τέλος Φοβουμε να μην Πνιγούμε..
Η κεντρική πολιτική ομιλία του υποψήφιου Δήμαρχου Νίκου Μανώλη ειχαμε αποψε στην Κάρυστο.
Δυναμικός και αιχμηρός ο Κος Μανωλης είπε
Μερικοί έχουν χάσει όχι μόνο την ψυχραιμία τους! αλλά και την αξιοπρέπεια τους!
Αυτο το είπε βεβαίως για την επίσκεψη του με στελέχη του συνδυασμού στο Νοσοκομείο, Και αντίκρισε τον γιατρό Κυριο Βοσσο Αλκιβιάδη να μοιράζει ψηφοδέλτια στους Ασθενεις!
Έχει χάσει την αξιοπιστία του πρόωρα ειπε Αναφερομενος στο Κο Ραβιολο για τη μην αποδοχή
του στη πρόσκληση για δημόσιο διάλογο
Παρουσίασε το βασικο του προγράμμα και δεσμεύτηκε να δοθεί άμεση λύση στα προβλήματα ύδρευσης.. και εκανε αναφορά στα κύρια προβλήματα που αφορούν την Καρυστία.. παρουσίασε τους υποψήφιους δημοτικούς και τοπικούς Καρύστου.. Και Κλείνοντας αναφέρθηκε
στο ποσό αγωνιστής ειναι τοσα χρόνια και στις μάχες που έχει δώσει για τα χρονια ζητήματα της ευρύτερης περιοχής.


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου