Τετάρτη 3 Νοεμβρίου 2010

Εκλογες '10

'Χιαστί' θα λεγαμε οτι το πανε οι 2 υποψήφιοι του νεου Δημου Καρυστίας της κεντρικές τους ομιλίες σε Στυρα - Μαρμαρι - Καρυστο.. Με το που φευγη ο ενας απο ενα μερος, παρε τον αλλο απο πισω με ολο τους το ασκερι... Στυρα σημερα ο Κος Μανωλης .. Μαρμαρι αυριο ο Κος Ραβιολος.. Καρυστο αυριο ο Κος Μανωλης ΄..και παει λεγοντας..  'Θα' ο ενας..  'Θου' ο αλλος!  Σε ενα τοπο με συσσωρευμένα άλυτα προβλήματα  δεκαετιών. Σε ενα τοπο που μαραζωνη καθημερινά στα μικρα και μεγαλα συμφέροντα! Και στη σκια της Κεντρικης εξουσιας ενος διεφθαρμένου κράτους σε αυτά τα χάλια..ΤΟ ΤΑΜΕΙΟΝ ΕΙΝΑΙ ΜΥΏΝ. Μη περιμένετε και τίποτα θα ελεγα.. Η Εκλογές Ηρθαν και θα περάσουν. Τα προβληματα εχουν ερθει και Παραμένουν χρόνια, δεκαετίες τώρα σ'αυτο το τοπο.









Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...