Τετάρτη 11 Νοεμβρίου 2015

Σωματείο εργαζομενων ομίλου Νηρέα Εύβοιας όλοι στην Απεργία

''Καλούμε όλους τους συναδέλφους να συμμετάσχουν μαζικά στην απεργία την Πέμπτη 12 Νοέμβρη.
Δίνουμε τη μάχη για ακύρωση των μειώσεων και ουσιαστικές αυξήσεις. Για δουλειά με δικαιώματα και υπογραφές συλλογικών συμβάσεων
Μαζί με όλο τον κλάδο και όλη την εργατική τάξη παλεύουμε ενάντια στο τελειωτικό χτύπημα στις τελευταίες εργατικές κατακτήσεις.

Δεν θα ανεχτούμε τη διάλυση της κοινωνικής ασφάλισης, τη δουλειά μέχρι τα γεράματα, το πετσόκομμα των παροχών υγείας.

Δεν αντέχουμε τη συνέχιση και διεύρυνση της φοροληστείας στο ήδη κουτσουρεμένο εισόδημά μας.

Δεν θα επιτρέψουμε τον πλειστηριασμό σε κανένα λαϊκό σπίτι. 

Τα δικαιώματά μας δε θα γίνουν θυσία για τα κέρδη.

Στέλνουμε μήνυμα στα αφεντικά και τις κυβερνήσεις τους πως δε θα γίνουμε δούλοι.

Διεκδικούμε την κάλυψη των αναγκών μας. Δυναμώνουμε το σωματείο μας

ΠΕΜΠΤΗ 12 ΝΟΕΜΒΡΗ ΚΑΝΕΙΣ ΜΑΣ ΣΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ
ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑ
ΟΛΟΙ ΣΤΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ

ΠΛΑΤΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ 10.30 ΠΜ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...