Πάνω από 5,147 δισ. ανήλθαν το Σεπτέμβριο οι οφειλές του Δημοσίου προς τους ιδιώτες, έναντι 5,120 δισ. ευρώ τον Αύγουστο...σύμφωνα με τα μηνιαία στοιχεία της γενικής κυβέρνησης που δόθηκαν στη δημοσιότητα. Δηλαδή, τα "φέσια" του δημοσίου αυξήθηκαν κατά 25 εκατ. ευρώ μονο μέσα σε ένα μήνα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου