Δευτέρα 23 Φεβρουαρίου 2015

Ξεκινάει τον Μάρτιο το URBACT III

To Υπουργείο Εσωτερικών ανακοινώσε την επίσημη έναρξη του προγράμματος εδαφικής συνεργασίας Urbact III. Στη σχετική ανακοίνωση αναλύονται οι προϋποθέσεις συμμετοχής των πόλεων στην υλοποίηση έργων του προγράμματος και οι ευκαιρίες και τα οφέλη που προκύπτουν για τις πόλεις από τη δικτύωσή τους και τη συμμετοχή τους σε αυτά τα έργα.Το URBACT ΙΙΙ εξυπηρετεί τους εξής 4 κύριους στόχους:

  • Να βελτιώσει τις ικανότητες των πόλεων να διαχειρίζονται βιώσιμες αστικές πολιτικές και πρακτικές με ολοκληρωμένο συμμετοχικό τρόπο
  • Να βελτιώσει το σχεδιασμό ολοκληρωμένων και βιώσιμων αστικών πολιτικών και τοπικών σχεδίων δράσης
  • Να βελτιώσει την εφαρμογή ολοκληρωμένων και βιώσιμων αστικών πολιτικών και τοπικών σχεδίων δράσης
  • Να κάνει δυνατή την πρόσβαση σε γνώσεις σε όλους τους αρμόδιους που λαμβάνουν αποφάσεις σχετικά με την αστική ανάπτυξη
Τρεις θα είναι οι τύποι των παρεμβάσεων για την επίτευξη των πιο πάνω στόχων του προγράμματος:
  • Διακρατικά δίκτυα πόλεων: Για τη στήριξη των πόλεων στο σχεδιασμό και την εφαρμογή ολοκληρωμένων αστικών πολιτικών μέσω αμοιβαίας μάθησης και μεταφοράς  ορθών πρακτικών
  • Ανάπτυξη δεξιοτήτων: Για την ενίσχυση των ικανοτήτων των τοπικών παραγόντων στο σχεδιασμό και την υλοποίηση ολοκληρωμένων και συμμετοχικών τοπικών πολιτικών
  • Κεφαλαιοποίηση και διάδοση: Για τη δημιουργία και ανταλλαγή γνώσεων, πρακτικών και συστάσεων στο σχεδιασμό και την υλοποίηση βιώσιμων αστικών πολιτικών σε τοπικό, περιφερειακό,εθνικό και ευρωπαϊκό επίπεδο

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...