Κουμιώτικο καρναβάλι παρα τον βροχερό καιρό και φέτος στη Κύμη. Με ξέφρενη διασκέδαση, γλέντι, χαρά, χορό στο Φουλ, και πολύ μεράκι από τους διοργανωτές, άλλα και τους καρναβαλιστες που έδωσαν τον καλύτερο τους εαυτό.
Η αποκριάτικη διάθεση από όλους κτύπησε κόκκινο για άλλη μια χρόνια, και πλήθος κόσμου που μαζεύτηκε στην πλατεία, απόλαυσε το μοναδικό θέαμα
φωτο kimiforum.gr
















Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου