Τρίτη 15 Ιουλίου 2014

Η ΔΗΜΑΡ στο διάλογο για την κεντροαρισ​τερά

Οργανωτικά και πολιτικά ζητήματα εν όψει του συνεδρίου του κόμματος συζήτησαν κατά τη συνεδρίαση η Εκτελεστική Επιτροπή και η Κοινοβουλευτική Ομάδα της Δημοκρατικής Αριστεράς. Συζητήθηκε, επίσης, η πρωτοβουλία που ανέλαβε το κόμμα για την κεντροαριστερά και την προοδευτική διακυβέρνηση του τόπου. Όπως αποφασίστηκε, στο διάλογο θα εκπροσωπήσει τη ΔΗΜΑΡ τριμελής επιτροπή αποτελούμενη από τον Γραμματέα της Κ.Ε. Θ. Θεοχαρόπουλο, τον Γραμματέα της κοινοβουλευτικής ομάδας Δ. Αναγνωστάκη και το μέλος του Συντονιστικού της Προοδευτικής Συνεργασίας Στ. Μανίκα. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...