Οργανωτικά και πολιτικά ζητήματα εν όψει του συνεδρίου του κόμματος συζήτησαν κατά τη συνεδρίαση η Εκτελεστική Επιτροπή και η Κοινοβουλευτική Ομάδα της Δημοκρατικής Αριστεράς. Συζητήθηκε, επίσης, η πρωτοβουλία που ανέλαβε το κόμμα για την κεντροαριστερά και την προοδευτική διακυβέρνηση του τόπου. Όπως αποφασίστηκε, στο διάλογο θα εκπροσωπήσει τη ΔΗΜΑΡ τριμελής επιτροπή αποτελούμενη από τον Γραμματέα της Κ.Ε. Θ. Θεοχαρόπουλο, τον Γραμματέα της κοινοβουλευτικής ομάδας Δ. Αναγνωστάκη και το μέλος του Συντονιστικού της Προοδευτικής Συνεργασίας Στ. Μανίκα. Bουλευτές Εύβοιας
Τρίτη 15 Ιουλίου 2014
Η ΔΗΜΑΡ στο διάλογο για την κεντροαριστερά
Οργανωτικά και πολιτικά ζητήματα εν όψει του συνεδρίου του κόμματος συζήτησαν κατά τη συνεδρίαση η Εκτελεστική Επιτροπή και η Κοινοβουλευτική Ομάδα της Δημοκρατικής Αριστεράς. Συζητήθηκε, επίσης, η πρωτοβουλία που ανέλαβε το κόμμα για την κεντροαριστερά και την προοδευτική διακυβέρνηση του τόπου. Όπως αποφασίστηκε, στο διάλογο θα εκπροσωπήσει τη ΔΗΜΑΡ τριμελής επιτροπή αποτελούμενη από τον Γραμματέα της Κ.Ε. Θ. Θεοχαρόπουλο, τον Γραμματέα της κοινοβουλευτικής ομάδας Δ. Αναγνωστάκη και το μέλος του Συντονιστικού της Προοδευτικής Συνεργασίας Στ. Μανίκα.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου