Τρίτη 15 Ιουλίου 2014

Η Λέσχη Ευρίπου στη 7η Πανθεσσαλική Συνάντηση 4Χ4

Η Λέσχη Ευρίπου 4Χ4 έδωσε το παρών για ακόμη μία φορά στη 7η Πανθεσσαλική Συνάντηση. Τα μέλη παρεβρέθηκαν το 2ήμερο κοντά στους τετρακίνητους φίλους μας. Χαρήκαμε πολύ που βρεθήκαμε ξανά μαζί με πολλά άτομα που είχαν έρθει και στο δικό μας 4κίνητο event.
Πολύ όμορφα μέρη μέσα στο δάσος του Κισσάβου με τα πλατάνια να επικρατούν.
Το Σάββατο πραγματοποιήθηκε γλέντι που εκτός των υπολοίπων απονεμήθηκαν αναμνηστηκά στις λέσχες που βρέθηκαν εκεί. Η. Λέσχη μας παρέδωσε και εκείνη αναμνηστικό λάβαρο στη Λέσχη Λάρισας4Χ4. Ευχαριστούμε για όλα και σύντομα και πάλι μαζί






Περισσότερα για την Λέσχη Ευρίπου και τις δραστηριότητες της εδώ: https://www.facebook.com/LesxiEvripou4x4

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...