Μετά τις εκλογές που διεξήχθησαν στο Επιμελητήριο Ευβοίας για την ανάδειξη νέου Διοικητικού Συμβουλίου, σήμερα συνεδρίασε το Διοικητικό Συμβούλιο του Σωματείου Αλληλοβοήθειας Μελών του Επιμελητηρίου Ευβοίας προκειμένου η Γενική Συνέλευση να εκλέξει το 7μελες Διοικητικό Συμβούλιο και την Εξελικτική Επιτροπή.
Η Γενική Συνέλευση από πλευράς προσώπων είναι ίδια με αυτή του Διοικητικού Συμβουλίου του
Επιμελητηρίου (21 μέλη).
Επιμελητηρίου (21 μέλη).
Η Γενική Συνέλευση κατά την συνεδρίαση της 31.01.2018 εξέλεξε τα κάτωθι μέλη για το Διοικητικό Συμβούλιο του ΣΑΜΕΕ.
1. Γεωργουλόπουλος Θεοδόσιος
2. Κατσίκας Δημήτριος
3. Νταβαρίας Αντώνιος
4. Κόλια – Βότση Σοφία
5. Παπαθανασίου Ιωάννης
6. Μπουραντά Παρασκευή
7. Φωκίτης Νικόλαος
Για την εξελεγκτική Επιτροπή εξέλεξε τους εξής:
1) Σταθόπουλο Ιωάννη
2) Παύλου Χρήστο
3) Μώρο Νικόλαο - Ανδρέα
Το νέο Διοικητικό Συμβούλιο θα συνεδριάσει άμεσα για την κατανομή των αξιωμάτων.


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου