Δευτέρα 5 Φεβρουαρίου 2018

Η Νέα Νομαρχιακή Επιτροπή Εύβοιας του ΣΥΡΙΖΑ

Έγινε χτες Κυριακή 4 Φεβρουαρίου 2018, η νομαρχιακή συνδιάσκεψη Εύβοιας του ΣΥΡΙΖΑ, σε συνέλευση αντιπροσώπων από τις Οργανώσεις Μελών του κόμματος, απ’ όλη την Εύβοια.

Τα θέματα της συνδιάσκεψης ήταν:

  • Ο απολογισμός της Απερχόμενης Νομαρχιακής Επιτροπής.
  • Η χάραξη της πολιτικής του ΣΥΡΙΖΑ στην Εύβοια για το επόμενο διάστημα
  • Εκλογές για την επιλογή των μελών της νέας Νομαρχιακής Επιτροπής.
Για την νέα Νομαρχιακή Επιτροπή, που είναι 15μελής, εκλέχτηκαν:
  • 1. Ακριώτη Θεοδώρα – Ο.Μ. Χαλκίδας
  • 2. Ανέστης Νικόλαος – Ο.Μ. Χαλκίδας
  • 3. Αρβανίτης Νικόλαος – Ο.Μ. Ερέτριας
  • 4. Θαλασσινός Γεώργιος –Ο.Μ. Κύμης –Αλιβερίου
  • 5. Θεοδωροπούλου Μαντή Μαρία – Ο.Μ. Χαλκίδας
  • 6. Μπάρμπας Ιωάννης – Ο.Μ. Χαλκίδας
  • 7. Παπασωτηρίου Ιωάννης – Ο.Μ. Χαλκίδας
  • 8. Παππάς Κωνσταντίνος – Ο.Μ. Χαλκίδας
  • 9. Πουλιανίτου Σπυριδούλα – Ο.Μ. Χαλκίδας
  • 10. Σαράφης Σταύρος – Ο.Μ. Χαλκίδας
  • 11. Σίμωση Γεωργία – Ο.Μ. Κύμης-Αλιβερίου
  • 12. Σιόλιας Νικόλαος – Ο.Μ. Χαλκίδας
  • 13. Τζελφέ Αικατερίνη – Ο.Μ. Χαλκίδας
  • 14. Τούσας Αριστείδης – Ο.Μ. Λίμνης-Μαντουδίου
  • 15. Χούρος Δημήτριος – Ο.Μ. Ιστιαίας-Αιδηψού
Τις επόμενες μέρες η Νομαρχιακή Επιτροπή θα συγκληθεί για να επιλέξει Συντονιστή, Αναπληρωτή Συντονιστή και 5μελή Γραμματεία.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...