Ο Δήμαρχος, ο Στέλιος Μαργαρίτης δεν βρίσκεται πια κοντά μας. Ημέρα θλίψης για την πόλη της Χαλκίδας αλλά και για το ΠΑΣΟΚ της Εύβοιας , που έχασε εναν στυλοβάτη και εναν ακούραστο αγωνιστή του.
Ο Στέλιος Μαργαρίτης κερδισε τον σεβασμο και την αναγνωριση από όλους , με την παρουσια του και την προσφορα του σε όποιο στίβο και αν αγωνίστηκε είτε ήταν η αυτοδιοικηση είτε η
πολιτική .
πολιτική .
Αφησε το στιγμα του και στο χώρο του ΠΑΣΟΚ . Ιδεολόγος , προοδευτικός, συγχρονος, μεταρρυθμιστής , πρωτοπόρος, ειλικρινής, μερικα μόνο από τα επίθετα που θα μπορούσε κανείς να του αποδώσει. Το χαρακτηριστικότερο όμως αγωνιστής , μέχρι το τέλος.
Συντροφε Δημαρχε Στελιο Μαργαρίτη καλο ταξιδι.
ΑΠΟ ΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ
ΤΗΣ ΝΕ ΕΥΒΟΙΑΣ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου