Τετάρτη 11 Νοεμβρίου 2015

Ολοκληρώθηκε η Δ' φάση του Κυπέλλου Ευβοίας


Ολοκληρώθηκε η Δ' φάση του Κυπέλλου Ευβοίας με τους σημερινούς έξι αγώνες. Τα αποτελέσματα:
▪ ΑΟ ΚΑΡΥΣΤΟΥ - ΑΠΟΛΛΩΝ ΕΡΕΤΡΙΑΣ 0-6
▪ ΤΑΜΥΝΑΪΚΟΣ - ΕΛΛΗΣΠΟΝΤΟΣ 1-0
▪ ΜΙΑΟΥΛΗΣ ΦΥΛΛΩΝ - ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ Σ.Φ.Χ. 1-4
▪ ΣΚΕΠΑΣΤΗ - ΑΟ ΧΑΛΚΙΣ 0-8
▪ ΑΠΟΛΛΩΝ ΠΑΡΑΛΙΑΣ - ΕΝΩΣΗ ΙΣΤΙΑΙΑΣ 0-1
▪ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΓΙΑΛΤΡΩΝ - ΑΟ ΜΑΚΡΥΚΑΠΑΣ 0-2

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...