Ανοίγει τη Δευτέρα 23 Νοεμβρίου το πρόγραμμα του ΕΣΠΑ «Ενίσχυση της ρευστότητας και της απασχόλησης» συνολικού προϋπολογισμού 65 εκατ. ευρώ και επιδοτεί πρώην άνεργους του ΟΑΕΔ που άνοιξαν επιχείρηση μετά την 1η Ιανουαρίου του 2014, αλλά και εταιρείες που αύξησαν φέτος τις θέσεις απασχόλησής τους.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου