Σταδιακή αύξηση των ορίων ηλικίας συνταξιοδότησης και στο δημόσιο, που εμπεριέχονται στο τρίτο μνημόνιο, προβλέπει εγκύκλιος του αναπληρωτή υπουργού Οικονομικών Γιώργου Χουλιαράκη.
Οι αλλαγές στα όρια συνταξιοδότησης θα εφαρμοστούν από 19 Αυγούστου του 2016, ωστόσο ο νέος τρόπος υπολογισμού της σύνταξης αφορά όσους θεμελιώνουν συνταξιοδοτικό δικαίωμα από 1ης Ιανουαρίου του 2015
και μετά, αλλά και όσους παραμένουν στην υπηρεσία τους, ενώ έχουν θεμελιώσει δικαίωμα και θα αποχωρήσουν από την 1η Σεπτεμβρίου και μετά.
και μετά, αλλά και όσους παραμένουν στην υπηρεσία τους, ενώ έχουν θεμελιώσει δικαίωμα και θα αποχωρήσουν από την 1η Σεπτεμβρίου και μετά.
Η παρούσα εγκύκλιος αφορά :
– υπαλλήλους/λειτουργούς του Δημοσίου, των ΟΤΑ ή άλλων ΝΠΔΔ οι οποίοι υπάγονται στο συνταξιοδοτικό –ασφαλιστικό καθεστώς του Δημοσίου (καταβολή σύνταξης από το Δημόσιο)
– υπαλλήλους άλλων ΝΠΔΔ, οι οποίοι διέπονται από το ίδιο με τους δημοσίους υπαλλήλους συνταξιοδοτικό καθεστώς και οι συντάξεις τους βαρύνουν τους οικείους φορείς και
– στελέχη των Ενόπλων Δυνάμεων, των Σωμάτων Ασφαλείας και του Πυροσβεστικού Σώματος (κατά το μέρος που η εγκύκλιος αυτή αφορά το νέο τρόπο υπολογισμού της σύνταξης
Αναλυτικά η ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ ΔΗΜΟΣΙΟ-2
Πηγη localit.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου