Παρασκευή 1 Αυγούστου 2014

"Παραμένω ανεξάρτητο​ς, αντιμνημον​ιακός προς όφελος του Ευβοϊκού λαού"

Σταύρος Μακαρίου: Τον τελευταίο καιρό έχουν δει το φως της δημοσιότητας ψευδείς ειδήσεις και σχόλια, που αναφέρονται στο πρόσωπό μου, από λίγους δημοσιογράφους που αντί να καταγράφουν τα γεγονότα αντιθέτως γράφουν σενάρια επιστημονικής φαντασίας και εξυπηρετούν διάφορες σκοτεινές σκοπιμότητες.
Απερίφραστα και χωρίς υπεκφυγές δηλώνω, για ακόμη μία φορά, ότι παραμένω ανεξάρτητος, αντιμνημονιακός και ότι βρίσκομαι στο πλευρό των συμπατριωτών μου Ευβοέων.


 Όλα τα άλλα περί σύμπραξης μου ή σύμπλευσής μου ή επικοινωνίας μου με κόμματα του μνημονίου είναι ανυπόστατα και συκοφαντικά.

Αυτοί που διοχετεύουν όλα αυτά τα ψεύδη ας κοιτάξουν καλύτερα τα του οίκου τους και την ανυπαρξία τους γιατί ο κόσμος και βλέπει και καταλαβαίνει.

Στη σημερινή εποχή της κρίσης και των ανηλεών χαρατσιών που επιβάλλει η συγκυβέρνηση, εγώ θα συνεχίσω να στέκομαι αρωγός και συνοδοιπόρος του Ευβοϊκού λαού και θα ασχολούμαι με την σκληρή καθημερινότητα.    

Αυτές τις ημέρες ένα ακόμη πολυνομοσχέδιο υποταγής και φτωχοποίησης των Ελλήνων πρόκειται να ψηφισθεί ενώ χιλιάδες ένστολοι των Ενόπλων Δυνάμεων και Σωμάτων Ασφαλείας στοχοποιούνται, ποδοπατούνται και οδηγούνται σε παραιτήσεις,οι φόροι συνεχίζουν να έρχονται και να οδηγούν σε απόγνωση τον κόσμο ενώ η ανεργία "καλπάζει.

Με αυτά πρέπει να ασχοληθούμε και όχι με τα κουτσομπολιά.

Σταυρος Μακαριου 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...