Πέμπτη 24 Ιουλίου 2014

Απάντηση στην απάντηση

Μαρκόπουλος: Tο KKE εκ-παιδευέται… Το ΚΚΕ ενοχλήθηκε πολύ που ένας κυβερνητικός βουλευτής και μάλιστα δεξιός, του πήρε τα πρωτεία της αντίδρασης για το Νοσοκομείο της Χαλκίδας!
Κάνω ότι μου ζητούν οι πολίτες. Υπερασπίζομαι την αξιοπρέπεια εργαζομένων και ασθενών. Κάνω το χρέος μου. Και θα συνεχίσω! Δεν μου χρειάζεται η άδεια του ΚΚΕ!

Τι ξέχασε το ΚΚΕ στην ανακοίνωσή του σε σχέση με τις καταγγελίες μου;
1. «ξέχασε» να σχολιάσει τις καταγγελίες μου για ανικανότητα και απουσία του Διοικητή του Νοσοκομείου. Είναι άραγε «ένδειξη» συνδιοίκησης;
2. «ξέχασε» να σχολιάσει εκδικητικές αποσπάσεις και παράτυπες υποβαθμίσεις ή αναβαθμίσεις. Προφανώς το ΚΚΕ αδιαφορεί για όσους υπαλλήλους δεν είναι κομμουνιστές.
3. «ξέχασε» το ΚΚΕ τις καταγγελίες μου για παράτυπες συμβάσεις που παραπέμπουν σε υπερκέρδη σε εργολάβους… Δυσκολεύομαι να το ερμηνεύσω…
4. «ξέχασε» το ΚΚΕ να σχολιάσει την ανυπαρξία υπηρεσιακού συμβουλίου. Το βολεύει;
5. «ξέχασε» το ΚΚΕ να αναφέρει ότι χάρη στην πίεση μου ο Υπουργός έστειλε έλεγχο προμηθειών και ελεγκτές δημόσιας Υγείας στο Νοσοκομείο.
6. «ξέχασε» το ΚΚΕ να σχολιάσει την καταγγελία μου ότι κάποιοι «προστατευόμενοι» ιατροί δεν εφημερεύουν Σαββατοκύριακο και δεν διανυκτερεύουν ποτέ.
7. «ξέχασε» το ΚΚΕ να σχολιάσει την απογύμνωση Κ.Υ και Περιφ. Ιατρείων με διαρκείς αποσπάσεις στο Νοσοκομείο. Οι πολίτες στα χωριά της Εύβοιας είναι κατώτερου Θεού πολίτες;
8. «παραπλανήθηκε» το ΚΚΕ σχετικά με την επαγγελματική μου κατάσταση.
Δεν ιδιωτεύω, ούτε ασκώ επάγγελμα. Βλέπω, εξετάζω και συμβουλεύω δωρεάν ασθενείς συστηματικά. Βοηθώ την κοινωνία και κρίνομαι για αυτό από τους πολίτες. Βοηθώ τους πάντες, γνωστούς ή άγνωστους, δεξιούς ή αριστερούς αφιλοκερδώς. Τώρα το έμαθε και το ΚΚΕ!
Ομολογώ ότι θα εξακολουθώ να είμαι ενοχλητικός για την Δημόσια Υγεία στην Εύβοια. Αυτό μου ζητούν να κάνω όσοι με ψηφίζουν 10 χρόνια τώρα!    

Κώστας Μαρκόπουλος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...