Ανακοινώθηκαν στη συνεδρίαση του Εθνικού Συμβουλίου του ΠΑΣΟΚ, πριν λίγο, σχεδόν ταυτόχρονα με την προκήρυξη των εκλογών, οι υποψηφίοι βουλευτές του κόμματος που εγκρίθηκαν για τις κάλπες της 6ης Μαΐου στην Εύβοια. - Εν αναμονή βέβαια για τις υπόλοιπες θέσεις και την οριστικοποίηση και ''κλείσιμο'' του πράσινου ψηφοδελτίου στην Εύβοια - Οι υποψήφιοι του ΠΑΣΟΚ στον Νομό είναι.
- ΑΛΕΞΙΟΥ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
- ΚΕ∆ΙΚΟΓΛΟΥ ΣΥΜΕΩΝ
- ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
- ΠΑΠΑΝΑΣΤΑΣΙΟΥ ΑΣΗΜΙΝΑ
- ΠΕΡΛΕΠΕ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου