Τις δύσκολες αυτές μέρες που βιώνουμε ως λαός, μετον κυκεώνα των οικονομικών μέτρων και την ύφεση της οικονομίας να αφήνουν ναδιαφανούν ελάχιστες ακτίνες φωτός για ένα ευοίωνο μέλλον, η προσδοκία της Ανάστασης αποκτά μεγαλύτερη σημασία και διπλό νόημα. Από τη μια είναι μια ευκαιρία για ενδοσκόπηση, προσωπικόαπολογισμό, αυτογνωσία, επιστροφή στους στενούς οικογενειακούς δεσμούς καιενδυνάμωση των σχέσεων με τους συνανθρώπους μας που είχαν ατονήσει τιςτελευταίες δεκαετίες. Η Ανάσταση όμως είναι και η ακράδαντη απόδειξη ότι όσεςδυσκολίες, όσους Λαιστρυγόνες και Κύκλωπεςκαι αν συναντήσουμε στο ταξίδι της ζωής, η Ιθάκη θαείναι το απάγκιο μας και ο στόχος για τον οποίο αξίζει να παλέψουμε ακόμη και αν έρθουμε αντιμέτωποι με τεράστιακύματα.
Εύχομαι από καρδιάς σε όλους τους κατοίκους καιτους φίλους του Δήμου Ερέτριας Χρόνια Πολλά. Εύχομαι να γιορτάσουμε όλοι μαζίτην Ανάσταση, με ελπίδα και αισιοδοξία. Εύχομαι να δώσουμε τα χέρια και νααγωνιστούμε για να διαχειριστούμε τις σύγχρονες προκλήσεις και για να χτίσουμε ένακαλύτερο μέλλον.
Χρόνια Πολλά. Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα
Ο δήμαρχος Ερέτριας
Βασίλειος Βελέντζας
Αντιπτέραρχος(Ι) ε.α.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου