Οι Καρυστινοί έπαθαν το πρώτο σοκ.
Απόψε η κ. Ουρανία Παπανδρέου ιατρός και βουλευτής ΛΑΟΣ στην Εύβοια δήλωσε ότι η συνάδελφός της κ. Περλεπέ υποτιμά τόσο την ίδια όσο και τον κ. Συμεών Κεδίκογλου που κατέθεσαν μαζί την τροπολογία που προσυπέγραψε και ο κ. Κιλτίδης και ο κ. Μαρκάκης. Αλλά επίσης λέει ότι η κ. Περλεπέ όχι μόνο δεν στήριξε την τροπολογία αλλά την υπονόμευσε.
Οι Καρυστινοί άρχισαν τα παυσίπονα για τον πονοκέφαλο !!!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου