Τρόπους αναπλήρωσης των μαθημάτων που έχουν απωλεσθεί σε δημοτικά, γυμνάσια και λύκεια, ζητεί από τους προέδρους των Ομοσπονδιών των Εκπαιδευτικών να προτείνουν στο υπουργείο,ως την Δευτέρα 28 Μαρτίου, η Υπουργός Παιδείας 'Αννα Διαμαντοπούλου, με σχετικές της επιστολές.
Συγκεκριμένα, η Υπουργός στην επιστολή της προς τον πρόεδρο της ΟΛΜΕ και της ΔΟΕ επισημαίνει, μεταξύ άλλων, ότι "δεν πρέπει να υπάρχουν παιδιά που
έχουν διδαχθεί λιγότερες ώρες σε συγκεκριμένα μαθήματα για οποιονδήποτε λόγο. Γι' αυτό και θα ζητηθεί από τους διευθυντές να υπάρξει πρόγραμμα αναπλήρωσης ανά σχολείο".
Ιδιαίτερα η Υπουργός επισημαίνει:
"Από την αρχή της σχολικής χρονιάς, με απόφαση της ομοσπονδίας σας, πραγματοποιήθηκε μεγάλος αριθμός απεργιών και στάσεων εργασίας. Παράλληλα έγιναν καταλήψεις σχολείων, με αποτέλεσμα να χαθούν επιπλέον ώρες μαθημάτων, ενώ σε ορισμένα σχολεία υπήρξε καθυστέρηση αναπλήρωσης των κενών ασθένειας ή άρνηση μετάβασης των αναπληρωτών. Παρακαλώ όπως προτείνετε στο υπουργείο έως την ερχόμενη Δευτέρα 28.3.2011, τρόπους αναπλήρωσης των μαθημάτων προκειμένου από κοινού να βρούμε λύση προς όφελος των μαθητών”.
Δείτε και την επιστολή Διαμαντοπούλου:
Συγκεκριμένα, η Υπουργός στην επιστολή της προς τον πρόεδρο της ΟΛΜΕ και της ΔΟΕ επισημαίνει, μεταξύ άλλων, ότι "δεν πρέπει να υπάρχουν παιδιά που
έχουν διδαχθεί λιγότερες ώρες σε συγκεκριμένα μαθήματα για οποιονδήποτε λόγο. Γι' αυτό και θα ζητηθεί από τους διευθυντές να υπάρξει πρόγραμμα αναπλήρωσης ανά σχολείο".
Ιδιαίτερα η Υπουργός επισημαίνει:
"Από την αρχή της σχολικής χρονιάς, με απόφαση της ομοσπονδίας σας, πραγματοποιήθηκε μεγάλος αριθμός απεργιών και στάσεων εργασίας. Παράλληλα έγιναν καταλήψεις σχολείων, με αποτέλεσμα να χαθούν επιπλέον ώρες μαθημάτων, ενώ σε ορισμένα σχολεία υπήρξε καθυστέρηση αναπλήρωσης των κενών ασθένειας ή άρνηση μετάβασης των αναπληρωτών. Παρακαλώ όπως προτείνετε στο υπουργείο έως την ερχόμενη Δευτέρα 28.3.2011, τρόπους αναπλήρωσης των μαθημάτων προκειμένου από κοινού να βρούμε λύση προς όφελος των μαθητών”.
Δείτε και την επιστολή Διαμαντοπούλου:
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου