Τρίτη 3 Οκτωβρίου 2023

Ερώτηση Συμεών Κεδίκογλου - Η κακοδιαχείριση των ΕΛΤΑ και το λουκέτο σε καταστήματα σε όλη τη χώρα

Με Κοινοβουλευτική ερώτηση που κατέθεσε ο Συμεών Κεδίκογλου μαζί με άλλους 24 βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ ζητάει απαντήσεις από τoυς Υπουργούς Ψηφιακής Διακυβέρνησης, 
Οικονομικών, Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης σχετικά με τη κακοδιαχείριση των ΕΛΤΑ και το λουκέτο σε καταστήματα σε όλη τη χώρα.

Ο Βουλευτής υπογραμμίζει ότι στις 10 Ιουλίου διέκοψαν τη λειτουργία τους 25 καταστήματα των ΕΛΤΑ σε όλη την Ελλάδα και άλλα 40 στις 17 Ιουλίου σύμφωνα με τη
ΔΙΑΥΓΕΙΑ. 

Η δραματική συρρίκνωση των ταχυδρομικών δομών έχει προκαλέσει έντονη κοινωνική δυσαρέσκεια, την ώρα που και οι θεσμικοί εκπρόσωποι της περιφέρειας εκφράζουν την αντίθεσή τους με την εφαρμοστέα πολιτική. 

Παράλληλα, καταγγέλει την κυβέρνηση ότι έχει ευθύνες για την κατάσταση στην οποία έχουν περιέλθει τα Ελληνικά Ταχυδρομεία ως εταιρεία κοινής ωφέλειας, κάνοντας λόγο για εικόνα μιας παρατεταμένης -υπό διάλυση- εταιρείας παρά τη σύμβαση με το Ελληνικό Δημόσιο (2013), σύμφωνα με την οποία τα ΕΛΤΑ έχουν καταστεί φορέας παροχής καθολικής υπηρεσίας ως το τέλος του 2028, αλλά και με βάσει τον Ν.4053/2012 καθώς υποχρεωτική αποστολή των ΕΛΤΑ είναι η «παροχή καθολικών και προσβάσιμων υπηρεσιών σε όλη την Ελλάδα».

Κατόπιν τούτων, ερωτώνται οι αρμόδιοι Υπουργοί:
  • Ποια είναι τα πραγματικά ποσοτικά και ποιοτικά στοιχεία του σχεδίου της αναδιοργάνωσης που επιχειρείται στα ΕΛΤΑ και πως διασφαλίζεται ο χαρακτήρας τους, ως εταιρείας κοινής ωφέλειας και καθολικών ταχυδρομικών υπηρεσιών; Πώς θα διασφαλιστεί το έργο των ΕΛΤΑ;
  • Στη βάση ποιων κριτηρίων έγινε η επιλογή των καταστημάτων των ΕΛΤΑ που έκλεισαν;
  • Πως σκοπεύετε να αντιμετωπίσετε τις σημαντικές συνέπειες που επακολουθούν του κλεισίματος φυσικών ταχυδρομικών δομών για την κοινωνική και οικονομική ζωή του τόπου μας;
  • Ποιο είναι το σχέδιο για τη διασφάλιση της απασχόλησης των εργαζομένων των καταστημάτων που κλείνουν;
  • Πως ορίζεται συγκεκριμένα το νέο υβριδικό μοντέλο παρουσίας που δεν στηρίζεται μόνο στο φυσικό δίκτυο των υποκαταστημάτων και πως αυτό δύναται να εξυπηρετήσει τις ανάγκες όλου του πληθυσμού και κάθε ηλικιακής κατηγορίας των πολιτών;
  • Πώς σκοπεύετε να αντιμετωπίσετε τα ήδη οξυμένα προβλήματα εξυπηρέτησης που αντιμετωπίζουν ηλικιωμένοι και ευάλωτοι συμπολίτες μας μετά το κλείσιμο τόσο πολλών φυσικών καταστημάτων;
  • Πως συνδέεται το «ολοκληρωμένο σχέδιο αναδιοργάνωσης και ολιστικής επαναπροσέγγισης της εξυπηρέτησης των πελατών» με τον αποκλεισμό εκείνων των πολιτών που για διάφορους λόγους δεν έχουν πρόσβαση στο διαδίκτυο;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...