Οι ανεμβολίαστοι εργαζόμενοι σε όλον τον ιδιωτικό και δημόσιο τομέα οφείλουν να κάνουν 1 εργαστηριακό rapid test /εβδομάδα, που πραγματοποιείται αποκλειστικά σε ιδιωτικά διαγνωστικά κέντρα με δαπάνη του εργαζόμενου 10 ευρώ/τεστ.
Αποδεικνύεται με ψηφιακή βεβαίωση αρνητικού τεστ από το gov.gr και ελέγχεται υποχρεωτικά με την εφαρμογή covid free app από τον εργοδότη''.
- οι εμβολιασμένοι
- όσοι έχουν νοσήσει εντός 6 μηνών (με βεβαίωση νόσησης από το gov.gr)
Οι υπόλοιποι τηρούν από Δευτέρα την παραπάνω οδηγία και στο κατάστημα υπάρχει αρχείο με όλα τα rapid test που έχουν περάσει ανά εβδομάδα οι εργαζόμενοι καθώς και τα ψηφιακά πιστοποιητικά εμβολίου και αντίστοιχα πιστοποιητικά όσων νόσησαν.
Αναμένουμε το σχετικό ΦΕΚ.
Για οτιδήποτε νεότερο θα σας ενημερώσουμε άμεσα.
Η ΠΡΌΕΔΡΟΣ. Ο ΓΡΑΜΜΑΤΈΑΣ
ΣΟΝΙΑ ΝΤΑΣΙΟΥ. ΚΩΝ.ΠΑΠΑΛΥΜΠΕΡΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου