ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΧΘΕΣΙΝΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΙΧΘΥΟΤΡΟΦΕΙΟΥ ΣΤΟΝ ΚΟΛΠΟ ΤΗΣ ΚΑΡΥΣΤΟΥ
Πραγματοποιήθηκε χθες το Δημοτικό Συμβούλιο σχετικά με το άνω θέμα.
Όπως ήταν αναμενόμενο , οι σύμβουλοι της πλειοψηφίας υπερψήφισαν την εισήγηση του κ . Δημάρχου και του κ. Προέδρου του Δ.Σ , οι οποίες εισηγήσεις , ουσιαστικά , ενέκριναν την μετατόπιση και επέκταση του ιχθυοτροφείου στον κόλπο – όρμο της πόλης μας , για 20 χρόνια το
Εμείς κάναμε το καθήκον μας , ζητώντας με την πρόταση μας που ψηφίστηκε μόνον από εμάς και την ΛΑΪΚΗ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ , την μετεγκατάσταση του και επέκταση του σε άλλο χώρο , εντός –βεβαίως – του Δήμου Καρύστου και είμαστε περήφανοι για αυτό.
Ουδέποτε αμφισβητήσαμε την προσφορά των ιχθυοκαλλιεργιών στις εξαγωγές και στην δημιουργία θέσεων εργασίας ,αλλά αναφερθήκαμε αποκλειστικά και μόνον για την συγκεκριμένη θέση . Ουδέποτε ζητήσαμε μείωση της δραστηριότητας της εταιρίας
Είναι λυπηρό το γεγονός ότι σύμβουλοι της πλειοψηφίας , ενώ στην τοποθέτησή τους εκφράστηκαν αρνητικά για το θέμα αυτό , υπερψήφισαν τις εισηγήσεις των δημάρχου και προέδρου .
Θεωρώ ότι η πορεία του τόπου μας - γενικά - είναι προδιαγεγραμμένη και ότι την τύχη και τους στόχους ενός τόπου , τους καθορίζει ο λαός του τόπου αυτού
ΚΑΡΥΣΤΟΣ 7-9-2021
ΖΑΧΟΣ ΧΑΤΖΗΝΙΚΟΛΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου