Ως το τέλος μιας όχι επιτυχημένης εποχής για την ΝΔ χαρακτηρίζει τη μετακόμιση των κεντρικών γραφείων της Νέας Δημοκρατίας από τη Λ.Συγγρού στο Μοσχάτο ο Κώστας Μαρκόπουλος
Ενώ θεωρεί σωστή την αλλαγή, ο πρώην βουλευτής Εύβοιας εύχεται η μεταφορά των γραφείων της Ν.Δ να είναι όχι μόνο κτιριακή άλλα και πολιτική, αφήνοντας σαφή υπονοούμενα για την πορεία που
ακολούθησε τα τελευταία χρόνια το κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης
ακολούθησε τα τελευταία χρόνια το κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου