Επιστολή με τις προτάσεις της Ένωσης Ξενοδόχων Ευβοίας σχετικα με την καταστροφική πυρκαγιά στη Βόρεια Εύβοια απέστειλε στα αρμόδια Υπουργεία Οικονομίας, Ανάπτυξης και Τουρισμού ο πρόεδρος Μιλτιάδης Χέλμης
Αξιότιμε κ Υπουργέ Μετά την ολέθρια καταστροφή , από την πυρκαγιά στις ορεινές δασικές περιοχές των δημοτικών ενοτήτων Ελυμνίων και Κηρέως του Ν. Ευβοίας,
εκτός από τον αφανισμό του φυσικού πλούτου της περιοχής, εξαφανίστηκε και κάθε τουριστική δραστηριότητα στις τουριστικές περιοχές της Λίμνης και των Ροβιών και μάλιστα σε μία περίοδο που κορυφώνεται η τουριστική κίνηση.. Οι επισκέπτες έφυγαν εσπευσμένα, ενώ παράλληλα ακυρώθηκαν το 90% των μελλοντικών κρατήσεων των ξενοδοχείων και των ενοικιαζομένων δωματίων, παρ΄ότι κατά την πυρόσβεση επετεύχθη να απομακρυνθεί η φωτιά από τις τουριστικές περιοχές.
Σαν Ένωση Ξενοδόχων Ν. Ευβοίας προτείνουμε να εντάξετε άμεσα τις τουριστικές επιχειρήσεις των περιοχών Λίμνης και Ροβιών σε επιδοτούμενα προγράμματα διακοπών όπως π.χ το πρόγραμμα κοινωνικού Τουρισμού Λέσβου και Κώ..
Με εκτίμηση
εκ μέρους του Δ.Σ της Ε.Ξ.Ε
ο πρόεδρος
Μιλτιάδης Χέλμης
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου