ΛΑ.ΟΣ-Εθνική Ενότητα Ευβοίας: Θα αναλάβουν επιτέλους κάποιοι τις ευθύνες τους;;; Τεράστια καταστροφή! Για μία ακόμη φορά ζήσαμε μια ακόμη τεράστια οικολογική καταστροφή...
Σύμφωνα με ανακοίνωση της Πυροσβεστικής, η φωτιά στην Β Εύβοια έχει οριοθετηθεί - ελεγχθεί.
Τεράστια όμως είναι η οικολογική καταστροφή που προκάλεσε καθώς σύμφωνα με τις πρώτες εκτιμήσεις κάηκαν περισσότερα από 30.000 στρέμματα δάσους.
Εκτός όμως από την μεγάλη οικολογική καταστροφή -καθώς έχουν γίνει στάχτη περισσότερα από 30.000 στρέμματα πανέμορφου πευκοδάσους- τεράστια είναι και η οικονομική καταστροφή για μια μεγάλη μερίδα συντοπιτών μας , κατοίκων της βόρειας Εύβοιας ,καθώς πολλοί εξ αυτών ασχολούνται με την «ρητινοκαλλιεργια».
Οι «καλλιεργητές» της ρητίνης ήταν στο τελευταίο στάδιο προτού συλλέξουν την «σοδιά» για εφέτος. Τώρα όμως αυτό που βλέπουν είναι στάχτες και αποκαΐδια . Όσο για αποζημιώσεις........
Αλλά θα πρέπει οι αρμόδιοι να καταλάβουν ότι αυτός ο κόσμος θα αντιμετωπίσει πρόβλημα όσον αφορά τη συγκομιδή της ρητίνης από δω και πέρα και για μερικά χρόνια» και να βρουν άμεσα τρόπο να καλύψουν την απώλεια του εισοδήματος, που θα υπάρξει σε αυτούς τους συντοπίτες μας.
Και τελικά πρέπει επιτέλους να καταλάβουμε και να δώσουμε μεγαλύτερη σημασία στην πρόληψη και στην πυροπροστασία και όχι στην δασοπυρόσβεση . Σημαντικότερο, αποτελεσματικότερο και το λιγότερο δαπανηρό είναι η πρόληψη. Οι δασικές πυρκαγιές πρέπει να προλαμβάνονται
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου