Τρίτη 16 Δεκεμβρίου 2014

Στο 50% έφθασε η μείωση των μισθών

«Η υψηλή ανεργία και τα μνημόνια, με τις παρεμβάσεις πού έγιναν στην εργατική νομοθεσία( μείωση κατώτατου μισθού,ατομικές συμβάσεις, κατάργηση μετενέργειας), "ευθύνονται" για την δραματική μείωση των μισθών στον ιδιωτικό τομέα με αποτέλεσμα να δημιουργηθεί η γενιά των 300 ευρώ».

Σύμφωνα με τα στοιχεία του ΙΝΕ - ΓΣΕΕ, από τα τέλη του 2011 έως τον Ιούνιο του 2014 υπογράφηκαν 1.440 επιχειρησιακές συμβάσεις με μείωση αποδοχών από
10% έως 50%. Ακόμη και οι περιορισμένες κλαδικές συλλογικές συμβάσεις εργασίας που έχουν υπογραφεί (85 στο ίδιο διάστημα και φέτος μόλις 10) προέβλεψαν μειώσεις μισθών λόγω της οικονομικής συγκυρίας, ενώ αρκετές συμβάσεις ρύθμισαν μόνο θεσμικά ζητήματα.


Οι 4 αιτίες που οδήγησαν στην καταβαράθρωση των μισθών είναι οι παρακάτω:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...