Στο Υπουργείο Υποδομών βρέθηκε ο Βουλευτής Εύβοιας Θανάσης Ζεμπίλης, όπου είχε συναντήσεις με τον Υφυπουργό κ. Νίκο Ταχιάο και υψηλόβαθμα υπηρεσιακά στελέχη.
Βασικός σκοπός της επίσκεψης του Βουλευτή στο ΥΠΟΜΕΔΙ ήταν η ενεργοποίηση της πρώτης και καθοριστικής προαίρεσης κατασκευής του τμήματος "Υψηλή Γέφυρα - Νέα Λάμψακος" , του έργου "Παράκαμψη Χαλκίδας- παράκαμψη Ψαχνών".
Όπως έχει ανακοινωθεί η σύμβαση για τις άλλες δύο προαιρέσεις του έργου ως προς τα τμήματα "παράκαμψη Ψαχνών" και "Αρτηρία Σύνδεσης Βόρειας-Νότιας Εύβοιας" έχει ήδη υπογραφεί.
Περαιτέρω, είναι γνωστό ότι ο κ. Ζεμπίλης από τον Μάρτιο του 2023 έχει θέσει το ζήτημα της δημιουργίας τρίτης λωρίδας κυκλοφορίας επί της Υψηλής Γέφυρας Χαλκίδας (περιλαμβανομένων και των γεφυρών πρόσβασης) στο πλαίσιο της ανωτέρω προαίρεσης του έργου της παράκαμψης.
Κατά την συνεργασία του με τα υψηλόβαθμα στελέχη του Υπουργείου Υποδομών ο κ. Ζεμπίλης διαπίστωσε με μεγάλη ικανοποίηση ότι από άποψη λειτουργικότητας του έργου προκρίνεται η λύση της δημιουργίας τρίτης λωρίδας με ταυτόχρονη μείωση του πλάτους των πεζοδρομίων της υφιστάμενης γέφυρας.
Ήδη, κατά το στάδιο αυτό εξετάζεται για μια τέτοια εξέλιξη και η στατική αντοχή της Υψηλής Γέφυρας, η οποία έχει μελετηθεί με τους Γερμανικούς Κανονισμούς (DIN) και έχει συμπληρώσει άνω των τριάντα ετών λειτουργία.
Κατόπιν της εξέλιξης αυτής ο Θανάσης Ζεμπίλης δήλωσε: "Στο πλαίσιο του έργου της Παράκαμψης Χαλκίδας - Ψαχνών εντοπίσαμε έγκαιρα ότι στην Υψηλή Γέφυρα Χαλκίδας θα δημιουργείται το φαινόμενο του "στομίου της φιάλης", το οποίο θα προκαλεί σημαντικό κυκλοφοριακό πρόβλημα.
Επίσης, διαπιστώσαμε ότι με τις απαραίτητες εργασίες τροποποίησης πεζοδρομίων και αντικατάστασης στηθαίων το κατάστρωμα της υφιστάμενης γέφυρας αρκεί για την προσθήκη τρίτης λωρίδας.
Σήμερα βρισκόμαστε στην φάση διερεύνησης της στατικής αντοχής της γέφυρας από τα επιπρόσθετα φορτία. Οι εργασίες ανακατασκευής της επιδομής του καταστρώματος θα ενταχθούν στο έργο προαίρεσης Υψηλή Γέφυρα Χαλκίδας - Λάμψακος.
Η λύση αυτή κρίνεται σκόπιμη μέχρι να μελετηθεί και αδειοδοτηθεί η κατασκευή νέας γέφυρας στην ίδια περιοχή.
Η τρίτη λωρίδα κυκλοφορίας θα δίνεται σε κυκλοφορία στο ρεύμα κίνησης οχημάτων, που παρουσιάζει την μεγαλύτερη επιβάρυνση ανάλογα με τις ώρες αιχμής"
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου