Από την Κύμη που υπηρέτησε τα τελευταία χρόνια ως Αναπληρωτής Διοικητής ο Βαγγελης Χατζημαργαρίτης μετατίθεται με απόφαση του Υπουργού Υγείας Διοικητής στο Γενικό Νοσοκομείο Λαμίας.
Μετά την πρόσφατη απόφαση του Υπουργού Υγείας, μετατίθεμαι από το Γενικό Νοσοκομείο Κ.Υ Κύμης «Γεώργιος Παπανικολάου» στο οποίο υπηρέτησα επί τέσσερα (4) συναπτά έτη ως
Αναπληρωτής Διοικητής, ως Διοικητής στο Γενικό Νοσοκομείο Λαμίας.
Αναπληρωτής Διοικητής, ως Διοικητής στο Γενικό Νοσοκομείο Λαμίας.
Κατόπιν της τιμητικής αυτής πρότασης και πριν αναλάβω τα νέα μου καθήκοντα, κρίνω σκόπιμο ένα σύντομο απολογισμό των πεπραγμένων μου στο ΓΝ Κύμης








Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου