Στην Τεχνόπολη του Δήμου Αθηναίων, πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 5 Οκτωβρίου η μεγαλειώδης τελετή απονομής των Best City Awards 2017.
Στα βραβεία συμμετείχαν και βραβεύθηκαν πέντε Δήμαρχοι της Περιφερειακής Ενότητας Ευβοίας.
Ο Δήμος Χαλκιδέων, ο Δήμος Καρύστου, ο Δήμος Ερέτριας, ο Δήμος Ιστιαίας - Αιδηψού, και ο Δήμος Σκύρου.
Αναλυτικά τα τιμητικά βραβεία που απέσπασαν οι Δήμοι Ευβοίας είναι τα εξής:
Βραβείο GOLD
▪ Ο Δήμος Ιστιαίας - Αιδηψού στην Ενότητα Κτήρια: Αξιοποίηση πράσινης & ανανεώσιμης ενέργειας. Ιδανικός Τόπος για Αξιοποίηση της Γεωθερμικής Ενέργειας
Βραβείο BRONZE
▪ Ο Δήμος Ερέτριας στις Ενότητες ΤΠΕ & Διακυβέρνηση:Ηλεκτρονικό Πρωτόκολο, Σύστημα Ηλεκτρονικής Διακίνησης Εγγράφων & Εφαρμογή Διαχείρισης Έργων του Δήμου - Διαχείριση Υδατικών Πόρων Εκσυγχρονισμός Τηλεμετρίας και Αυτοματισμός των Δικτύων Ύδρευσης του Δήμου
Βραβείο BRONZE
Βραβείο SILVER
▪ Ο Δήμος Καρύστου στην Ενότητα: Υποδομές & Αστική Ανάπλαση - Ανάπλαση κοινόχρηστου χώρου στην είσοδο της Δημοτικής Ενότητας Καρύστου για την κατασκευή πλατείας και μνημείου ευεργετών και δωρητών του Δήμου Καρυστου
Βραβείο BRONZE
▪ Ο Δήμος Σκύρου στην Ενότητα Διαχείριση Υδατικών Πόρων: Προμήθεια εγκατάσταση και θέση σε λειτουργία δύο φορητών μονάδων αφαλάτωσης υφάλμυρου ύδατος, τύπου Αντίστροφης Ώσμωσης (R.O.), παραγωγής 2.000m3/ ημέρα, στη Σκύρο
Βραβείο BRONZE




Άραγε ο Ραβιολος τι βραβείο θα έπαιρνε στον τομέα διατήρησης του φυσικού κεφαλαίου της Όχης;
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν υπήρχε ποινή για υποβάθμιση φυσικού περιβάλλοντος θα έπαιρνε ισόβια παρέα με τους φίλους του των αιολικών εταιριών.
Η Νότια Καρυστία δεν είναι μόνο η πόλη της Καρύστου.