Το Εργαστήρι Καλλιτεχνικής Παιδείας γιορτάζει 15 χρόνια λειτουργίας και σας προσκαλεί στην εκδήλωση – καλωσόρισμα μαθητών, γονέων και εκπαιδευτικών για τη νέα εκπαιδευτική περίοδο, με θέμα:
«Η τέχνη από το Μεσαίωνα στην Αναγέννηση» με την εικαστικό Βάλη Τζελέπη την Κυριακή 15 Οκτωβρίου στο Δημοτικό κατάστημα Βασιλικού με ελεύθερη είσοδο.
«Η τέχνη από το Μεσαίωνα στην Αναγέννηση» με την εικαστικό Βάλη Τζελέπη την Κυριακή 15 Οκτωβρίου στο Δημοτικό κατάστημα Βασιλικού με ελεύθερη είσοδο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου