Σάββατο, 26 Νοεμβρίου 2016

Δημόσιο: Με ηλεκτρονική χρονοσφραγίδα όλα τα έγγραφα

Ποσά της τάξης των 800 εκατ. ευρώ μπορεί άμεσα να εξοικονομήσει για τα έτη 2017-2018 το Δημόσιο μέσω της ηλεκτρονικής διαδικασίας έκδοσης και διακίνησης διοικητικών πράξεων και εγγράφων.
Την εκτίμηση αυτή είχε κάνει το υπουργείο Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης, προωθώντας τη νομοθετική ρύθμιση για τη διαδικασία έκδοσης και διακίνησης διοικητικών πράξεων και άλλων εγγράφων στο Δημόσιο αποκλειστικά μέσω Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνίας (ΤΠΕ).

Για τον λόγο αυτό υπάρχει το άρθρο 24 («Ηλεκτρονική διαδικασία έκδοσης και διακίνησης διοικητικών πράξεων και εγγράφων στο Δημόσιο Τομέα») στο νόμο για την κινητικότητα που εγκρίθηκε χθες από την Βουλή.
Σε αυτό το άρθρο ορίζεται ότι όλες οι διαδικασίες που καταλήγουν στην έκδοση διοικητικών πράξεων εκ μέρους των φορέων του Δημοσίου (π.χ. η σύνταξη, η προώθηση για υπογραφή, η θέση της υπογραφής), καθώς και λοιπές διαδικασίες χειρισμού εγγράφων εντός της κάθε υπηρεσίας (π.χ. η χρέωση προς ενέργεια εισερχόμενων εγγράφων, η εσωτερική διακίνησή τους καθώς και η αρχειοθέτηση αυτών), πραγματοποιούνται μέσω Συστήματος Ηλεκτρονικής Διαχείρισης Εγγράφων με χρήση εγκεκριμένης ηλεκτρονικής υπογραφής και εγκεκριμένης ηλεκτρονικής χρονοσφραγίδας.

aftodioikisi.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...