Δευτέρα 19 Ιανουαρίου 2015

Η Κινηματογραφική Λέσχη Καρύστου κόβει την Πρωτοχρονιάτικη πίτα

Καλούμε τα μέλη και τους φίλους της Κινηματογραφικής Λέσχης Καρύστου στην κοπή της Πρωτοχρονιάτικης πίτας που θα γίνει στην ταβέρνα «Το Ρέμα», την Τετάρτη 21/1/15 και ώρα 21.00.

Εκεί θα γίνουν τα εξής:
Kοπή της πίτας και ενδιαφέροντα δώρα για τους τυχερούς - Λοταρία με ποικίλα δώρα - Κλήρωση για το ταξίδι με συμμετοχή στο συνέδριο της ΟΚΛΕ.


Θα φάμε, θα πιούμε και θα περάσουμε καλά!
Κόστος: 11 ευρώ το άτομο

Το Διοικητικό Συμβούλιο

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...