Καλούμε τα μέλη και τους φίλους της Κινηματογραφικής Λέσχης Καρύστου στην κοπή της Πρωτοχρονιάτικης πίτας που θα γίνει στην ταβέρνα «Το Ρέμα», την Τετάρτη 21/1/15 και ώρα 21.00.
Εκεί θα γίνουν τα εξής:
Kοπή της πίτας και ενδιαφέροντα δώρα για τους τυχερούς - Λοταρία με ποικίλα δώρα - Κλήρωση για το ταξίδι με συμμετοχή στο συνέδριο της ΟΚΛΕ.
Θα φάμε, θα πιούμε και θα περάσουμε καλά!
Κόστος: 11 ευρώ το άτομο
Το Διοικητικό Συμβούλιο
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου