Παρασκευή 5 Δεκεμβρίου 2014

Ο δρόμος για το μέλλον και την ανάπτυξη της Εύβοιας

«Με ένα σύγχρονο οδικό δίκτυο η Εύβοια μπορεί να γίνει η Χαλκιδική της Αθήνας. Είναι ο δρόμος μας για την ανάπτυξη».

Αυτό επεσήμανε ο Σίμος Κεδίκογλου βουλευτής Εύβοιας της ΝΔ, κατά την τοποθέτησή του στη σύσκεψη που έγινε την Πέμπτη 4 Δεκεμβρίου 2014 παρουσία του Υπουργού Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων κ. Χρυσοχοΐδη Μιχάλη για την παρουσίαση της κατασκευής του έργου της Παράκαμψης της Χαλκίδας που σύμφωνα με τον κ. Υπουργό αναμένεται να έχει προκηρυχθεί αρχές του 2015.

Ο Σίμος Κεδίκογλου τόνισε ότι είναι επιτακτικό λόγω και της κρίσης να ξεκινήσει άμεσα το έργο, αναφέροντας χαρακτηριστικά, ότι η τοπική οικονομία έχει ανάγκη από μία τέτοια ένεση, καθώς θα αρχίσει παράλληλα και το αίσθημα της ανάκαμψης σε μια τοπική κοινωνία, η οποία είχε υποστεί τις συνέπειες της κρίσης πολύ νωρίτερα, αφού όταν όλη η Ελλάδα είχε ανεργία 7% , η Εύβοια είχε ήδη 20%.

Ο βουλευτής ευχαρίστησε τόσο τον κ. Χρυσοχοϊδη όσο και τον πρώην αντιπεριφερειάρχη κ. Μπουραντά για τις κοινές προσπάθειες και τις πιέσεις, προκειμένου να γίνουν έργα οδικής υποδομής στην Εύβοια. Σε έναν Νομό στον οποίο είχε να γίνει μεγάλο έργο εδώ και 30 χρόνια από την εποχή που κατασκευάστηκε η Υψηλή Γέφυρα.

Ο Σίμος Κεδίκογλου έθεσε ταυτόχρονα και το ζήτημα της χρηματοδότησης για την αποπεράτωση της μελέτης της σήραγγας στο βόρειο οδικό άξονα και παράλληλα ανέφερε ότι θα πρέπει να ξεκινήσουν οι παρακάμψεις του Βασιλικού και της Αμαρύνθου. «Η Εύβοια-είπε- είναι ενιαία και χρειάζεται έναν κεντρικό οδικό άξονα, σύγχρονο, γιατί με ένα σύγχρονο οδικό δίκτυο η Εύβοια μπορεί και πρέπει να γίνει η Χαλκιδική της Αθήνας. Είναι ο δρόμος μας για την ανάπτυξη». 

Ιδιαίτερη αναφορά ο Σίμος Κεδίκογλου έκανε και στην καλή συνεργασία της Περιφέρειας με τον Οργανισμό Λιμένων Εύβοιας, υπογραμμίζοντας ότι θα ήταν ευχής έργο να μετεξελιχθεί και να περιλάβει όλη τη Στερεά. Άλλωστε, όπως τόνισε είναι η πρώτη φορά που η Φθιώτιδα ζητάει να ενταχθεί στην Εύβοια, παρατηρώντας, ωστόσο, ότι η έδρα θα παραμείνει στη Χαλκίδα. 




Πιο αναλυτικά ο Σίμος Κεδίκογλου στην τοποθέτησή του ανέφερε τα εξής:

« Υπουργέ μου, καλωσορίσατε και άμα σας πω ότι περίμενα 10 χρόνια 9 μήνες παρά τέσσερις ημέρες μία τέτοια μέρα, εννοώ από την πρώτη μέρα που πρωτομπήκα στα κοινά, θα θυμάστε συζητήσεις στη Βουλή, ήταν κυβέρνηση η ΝΔ τότε , ανέπτυσσα το πρόβλημα του οδικού δικτύου της Εύβοιας και σάς θυμάμαι από τα έδρανα της αντιπολίτευσης τότε να λέτε ότι έχει απόλυτο δίκιο η Εύβοια στο γεγονός ,ότι 30 χρόνια δεν έχει γίνει μεγάλο έργο από την εποχή της Υψηλής Γέφυρας. 

Χαίρομαι γιατί είναι αποτέλεσμα διακομματικής συνεργασίας πολύ πριν φτάσουμε σε κυβερνητικό επίπεδο. Θέλω να ευχαριστήσω τον Θανάση Μπουραντά που τρέχαμε τόσα χρόνια και το θυμάστε κ. Υπουργέ μου πόσο καιρό παλεύαμε για τον περιφερειακό της Χαλκίδας , αλλά και για το βόρειο οδικό άξονα και χαίρομαι τώρα πολύ που συνδέετε αυτά τα δύο έργα γιατί το ένα χωρίς το άλλο έχει τη μισή και λιγότερη αξία,

»Να υπενθυμίσω απλώς ότι από το 1986 που ζητούσαμε τη χρηματοδότηση των μελετών του οδικού δικτύου της Εύβοιας μόλις τα τελευταία χρόνια φθάσαμε στην υλοποίησή του και είναι έτοιμες σχεδόν οι μελέτες. 

Θέλω να σάς ζητήσω με την ευκαιρία τη χρηματοδότηση για την αποπεράτωση της μελέτης της σήραγγας στον βόρειο οδικό άξονα. Είναι το πιο κρίσιμο κομμάτι του βόρειου οδικού άξονα. Θέλω επίσης, παρ’ ότι βορειοευβοιώτης, να υπενθυμίσω ότι υπάρχουν οι παρακάμψεις του Βασιλικού και της Αμαρύνθου που ήταν ώριμες εδώ και καιρό. 

Ο Θανάσης 0 Μπουραντάς τα ξέρει καλά. Πρέπει να ξεκινήσουν και αυτές.

Η Εύβοια είναι ενιαία και χρειάζεται έναν κεντρικό οδικό άξονα, σύγχρονο, γιατί γνωρίζετε πολύ καλά Υπουργέ μου, ότι με ένα σύγχρονο οδικό δίκτυο η Εύβοια μπορεί και πρέπει να γίνει η Χαλκιδική της Αθήνας. Είναι ο δρόμος μας για την ανάπτυξη. 

Δεν θα ξεχάσω ποτέ τον νέο που μού είπε στις πρώτες μου εκλογές : δεν θέλουμε τίποτα άλλο, φτιάξτε μας το δρόμο και θα βρούμε το δρόμο μας για το μέλλον. Είναι πάρα πολύ ευχάριστο αυτό . Είναι πάρα πολύ ευχάριστη και η καλή συνεργασία που έχετε με τον Οργανισμό Λιμένων Εύβοιας, που με την ευκαιρία της παρουσίας του Περιφερειάρχη θα θέλαμε να μετεξελιχθεί και να περιλάβει όλη τη Στερεά, νομίζω ότι θα είναι προς το συμφέρον όλων μας. 

Έχει αποδείξει ο Οργανισμός Λιμένων, ότι κάνει καλά τη δουλειά και νομίζω ότι είναι πρώτη φορά που η Φθιώτιδα ζητάει να ενταχθεί στην Εύβοια. Μόνη παρατήρηση φυσικά η έδρα να παραμείνει στη Χαλκίδα. Ευχαριστώ και πάλι.

Έχουμε, βέβαια, πολλή δουλειά και θα σάς παραμείνουμε τσιμπούρια, γιατί όπως ο Μητροπολίτης μας μού επιβάλλει μέχρι να δω να ολοκληρώνεται το έργο δεν ησυχάζω. Ευχαριστώ και πάλι.

Θέλω, τέλος, να επισημάνω ότι λόγω και της κρίσης πόσο επιτακτικό είναι να αρχίσουν γρήγορα τα έργα, γιατί η τοπική μας οικονομία είναι προσαρμοσμένη στις κατασκευές. Η Εύβοια έχει πολλούς χωματουργούς, πολλούς φορτηγατζήδες, πολλούς εργάτες, δυστυχώς τους περισσότερους άνεργους. 

Έχουμε δηλ. το δυναμικό για να απορροφήσουμε και σε τοπικό επίπεδο. Ξέρετε πόση ανάγκη έχει η τοπική οικονομία από μία τέτοια ένεση, όσο πιο γρήγορα αρχίσει το έργο τόσο πιο γρήγορα θα αρχίσει και το αίσθημα της ανάκαμψης σε μια τοπική κοινωνία, που απλώς να υπενθυμίσω, όταν όλη η Ελλάδα είχε ανεργία 7% η Εύβοια είχε ήδη 20%».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...