Τρίτη 8 Ιανουαρίου 2013

Αυξάνει το ρεύμα, αλλά πετάει 3 εκατ. ευρώ σε… διαφημίσεις!



Μπορεί λόγω της «τεράστιας ανάγκης», αφού λεφτά δεν υπάρχουν, η ΔΕΗ να προκαλεί ηλεκτροσοκ στους καταναλωτές, ζητώντας αυξήσεις στα τιμολόγια ύψους ως και 30% και να επιβάλει ως και 13% (αναδρομικά από 1η Ιανουαρίου), όμως για… διαφημίσεις λεφτά υπάρχουν! Ναι, καλά διαβάζετε: Την ώρα που η ΔΕΗ ζητάει από τους πολίτες που αποδεδειγμένα πλέον δεν έχουν, να πληρώνουν ακριβότερα το ρεύμα, διαθέτει ποσό 3 εκατομμυρίων ευρώ για να… διαφημιστεί!

 Σύμφωνα με έγγραφο που διαβίβασε στη Βουλή ο πρόεδρος της ΔΕΗ, Αρθούρος Ζερβός, γίνεται γνωστό, ότι με απόφαση του ΔΣ που ελήφθη τον περασμένο Αύγουστο, ορίστηκε το ποσό των 3.000.000 ευρώ κατ΄ανώτατο όριο και για 12 μήνες για τη διαφημιστική προβολή της ΔΕΗ, για την υποστήριξη της εμπορικής της πολιτικής, καθώς και για άλλες επικοινωνιακές δράσεις. «Η ΔΕΗ ΑΕ ως εισηγμένη εταιρία οφείλει να πραγματοποιεί επικοινωνιακές ενέργειες ενημερώνοντας το σύνολο των ενδιαφερομένων μερών και ιδιαίτερα τα 7,3 εκατομμύρια πελάτες της σχετικά με όλο το φάσμα των δραστηριοτήτων της» αναφέρει ο κ. Ζερβός και προσθέτει ότι «η Επιχείρηση οφείλει να ενημερώσει την Κοινή Γνώμη σχετικά με το πολύ σημαντικό αναπτυξιακό, κοινωνικό και περιβαλλοντικό της έργο, αλλά και παράλληλα να προβάλλει με ειλικρίνεια μέσα από τους ανθρώπους της, το πραγματικό της πρόσωπο, αυτό μας εταιρείας που καταβάλλει σημαντικές προσπάθειες προκειμένου να διασφαλίσει την αδιάλειπτη παραγωγή και παροχή της απαιτούμενης ηλεκτρικής ενέργειας για τη χώρα, τους πολίτες, τις επιχειρήσεις».
 Σε ό,τι αφορά το ποσό των 3.000.000 που προβλέπεται να διατεθεί για τη διαφημιστική καμπάνια της ΔΕΗ, ο κ. Ζερβός επισημαίνει ότι «είναι ποσοστό 0,054% επί του κύκλου εργασιών όταν επιχειρήσεις ανάλογου μεγέθους δαπανούν για τη διαφημιστική τους προβολή ποσοστό 1,20% επί του αντίστοιχου κύκλου εργασιών τους».
 Σε άλλο έγγραφό του, που δείχνει την πλήρη αντίθεση, ο κύριος Ζερβός επισημαίνει ότι η ΔΕΗ έκανε περισσότερους από 700.000 διακανονισμούς για τη διευκόλυνση των πελατών της που αντιμετωπίζουν δυσκολίες. Το 2011 η ΔΕΗ έκανε περισσότερους από 400.000 διακανονισμούς, ενώ κατά το 2012 ο αριθμός των διακανονισμών είναι σημαντικά μεγαλύτερος και οι εκτιμήσεις είναι πως ξεπερνούν τις 700.000.
Το έγγραφο διαβιβάστηκε στη Βουλή σε απάντηση ερώτησης του βουλευτή της ΔΗΜΑΡ Βασίλη Οικονόμου για τα κοινωνικά τιμολόγια και όπως σπεύδει να υπενθυμίσει ο κ. Ζερβός, η ΔΕΗ στο πλαίσιο αναπροσαρμογής των τιμολογίων του 2013, έχει προτείνει στην Πολιτεία, να παραμείνει αμετάβλητος ο τιμοκατάλογος του Κοινωνικού Οικιακού Τιμολογίου καθώς και των πολυτέκνων και να διατηρηθεί στα ίδια επίπεδα με το 2012.
 Στο μεταξύ, με έγγραφό του ο υφυπουργός Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής Ασημάκης Παπαγεωργίου ενημερώνει ότι το υπουργείο θα εξετάσει τη γνωμοδότηση της ΡΑΕ, η οποία θα βασίζεται στην αξιολόγηση των κοστολογικών στοιχείων της ΔΕΗ και θα αποφασίσει, με γνώμονα το συμφέρον των καταναλωτών και την εθνική και ευρωπαϊκή νομοθεσία.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...