«…παρά τη δυσμενή δημοσιονομική συγκυρία, υπογράφηκε το Νοέμβριο του 2010 η σύμβαση κατασκευής για το έργο ««ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΠΑΡΑΚΑΜΨΗΣ ΒΑΣΙΛΙΚΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΣΥΝΟΔΩΝ ΤΗΣ ΕΡΓΩΝ» με προϋπολογισμό 34.000.000 ευρώ και, όπως ενημερώθηκα σε επαφές που είχα με το Υπουργείο Υποδομών τον Φεβρουάριο του 2011, οι εργασίες αναμενόταν να ξεκινήσουν τον Απρίλιο του 2011. Ωστόσο, σύμφωνα και με το Υπουργείο Υποδομών, δεν είχε γίνει εξαρχής, προ του 2009, η πρόβλεψη για την καταβολή αποζημίωσης από την επίταξη των ιδιοκτησιών και δεν έχει διατεθεί η αναγκαία πίστωση για να ξεκινήσει η κατασκευή του έργου.
Σύμφωνα με επιστολή που μου απεστάλη από την Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας, το Υπουργείο Ανάπτυξης, ελλείψει πιστώσεων από το Υπουργείο Υποδομών, δεσμεύθηκε προ τριών μηνών ότι θα διαθέσει πιστώσεις στο Υπουργείο Υποδομών ειδικά για την παράκαμψη Βασιλικού.
Κύριοι Υπουργοί,
Η κρίσιμη δημοσιονομική κατάσταση της χώρας είναι δεδομένη και αντιληπτή, γι’ αυτό θα πρέπει να τίθενται αυστηρές προτεραιότητες στη χρηματοδότηση έργων από τους πολύτιμους, ειδικά σήμερα, εθνικούς μας πόρους για την κάλυψη πρωτίστως βασικών και κυρίαρχων αναγκών. Η χρηματοδότηση έργων για το οδικό δίκτυο της Εύβοιας θα πρέπει να είναι μεταξύ αυτών των προτεραιοτήτων, γιατί καλύπτουν την πρωταρχική ανάγκη για τη διασφάλιση ενός ασφαλούς βασικού οδικού δικτύου στους πολίτες.
Κατόπιν των ανωτέρω, ερωτάσθε:
1.Προτίθεσθε να προχωρήσετε στη διάθεση των αναγκαίων πόρων ειδικά για την παράκαμψη Βασιλικού και, αν ναι, με ποιο χρονοδιάγραμμα;
2.Για ποιο λόγο δεν προωθείται η κατασκευή της παράκαμψης Χαλκίδας, η οποία έχει ενταχθεί στο ΕΣΠΑ, και σε ποιοι στάδιο βρίσκονται οι μελέτες;
3.Ποιος είναι ο προγραμματισμός των Υπουργείων για τη βελτίωση του βασικού έστω Εθνικού Οδικού Δικτύου του νομού Ευβοίας;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου