Οι αρμόδιοι, μετά από χρόνια συζητήσεων έλαβαν μια σωστή απόφαση, ακολουθώντας το παράδειγμα των αναπτυγμένων ευρωπαϊκών χωρών. Σας έχουμε ξαναπεί εξάλλου, ότι οι περισσότεροι Ευρωπαίοι προτιμούν τα diesel από τα βενζινοκίνητα.
Παρακάτω, θα σας αναλύσουμε με λίγα λόγια αν συμφέρει ή όχι μια πετρελαιοκίνητη έκδοση. Ξεκινώντας, από το βασικότερο, τα diesel πλέον, εκτός από χαμηλότερη καυσίμου, έχουν και χαμηλότερες εκπομπές ρύπων σε σχέση με τα βενζίνης, κάτι που μεταφράζεται και σε λιγότερα τέλη κυκλοφορίας, σύμφωνα με την νομοθεσία που ισχύει στη χώρα μας. Βέβαια, μια πετρελαιοκίνητη έκδοση είναι ακριβότερη από μια βενζινοκίνητη, ενώ και το κόστος του service εμφανίζεται ελάχιστα υψηλότερο. Αυτό βέβαια, ισοσταθμίζεται με το γεγονός, ότι αν έχεις diesel κάνεις service σε πολύ μεγαλύτερα διαστήματα, κάτι που σημαίνει ότι μπορεί να πας στο συνεργείο ακόμα και μετά από 2 χρόνια.
Το πρόβλημα όμως στη χώρα μας, είναι το πετρέλαιο σαν καύσιμο. Όσοι έχουν diesel γνωρίζουν ότι το πετρέλαιο δεν είναι και καλύτερης ποιότητας. Αυτό μπορεί να προκαλέσει πρόβλημα στην αντλία καυσίμου, κάτι που έχει συμβεί σε πολλούς κατά καιρούς. Βέβαια, με αυτή την εξέλιξη (άρση της απαγόρευσης) οι εταιρείες θα εξειδικευτούν περισσότερο στο πετρέλαιο και πιθανότατα θα αντιμετωπιστεί το συχνό αυτό φαινόμενο. Όσον αφορά τις επιδόσεις, τα τελευταία χρόνια τα diesel εμφανίζουν καλύτερη απόδοση στο δρόμο. Σε όσες δοκιμές έχουμε κάνει με πετρελαιοκίνητα, έχουμε εντυπωσιαστεί από την ισχύ και ροπή, ξεπερνώντας πολλές φορές τα αντίστοιχα βενζίνης.
Όπως φαίνεται, η απόκτηση ενός diesel ακόμα και στις μικρές κατηγορίες, είναι πλέον μια αξιόπιστη και όπως φαίνεται καλύτερη λύση, αν λάβουμε υπόψη ότι θα κρατήσουμε το αυτοκίνητο για περισσότερο από 3 χρόνια. Τόσο από άποψη, εξοικονόμησης χρημάτων από καύσιμα και αγορά κτήσης, αλλά και επιδόσεις
zougla.gr Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου