Bουλευτές Εύβοιας

Τρίτη 15 Ιουλίου 2014

Ένωση Ιατρών Νοσοκομείων Εύβοιας: Δεν θα κάνουμε την χάρη στους λασπολόγους

Τον τελευταίο καιρό , εντάθηκε η πολύπλευρη επίθεση που δέχεται η ΕΙΝΝΕΥΒ , με την στοχοποιημένη πολεμική στο πρόσωπο τελικά του προέδρου της, από γνωστά αλλά και λιγότερο γνωστά και ύποπτα κέντρα λασπολογίας.
Τους απαντάμε, η δόλια πολεμική τους δεν μας τρομάζει ούτε μας καταβάλλει.
Οι στόχοι και η οργανωμένη συνδικαλιστική δράση μας αποφέρει καρπούς και το ξέρουν όλοι οι συνάδελφοι ,ανεξάρτητα από τον πολιτικό χώρο που ανήκουν.
Αυτό μάλλον δεν ικανοποιεί τους λασπολόγους, αλλά να είναι βέβαιοι ότι δεν θα τους κάνουμε την χάρη. Θα συνεχίσουμε αταλάντευτα να παλεύουμε για ΔΩΡΕΑΝ ΔΗΜΟΣΙΑ ΥΓΕΙΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ μαζί με τον Ευβοϊκό Λαό.

Για την ΕΙΝΝΕΥΒ
ΑΝΤΩΝΙΟΣ-ΠΑΡΙΣ ΣΩΤΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου