Για τις υπηρεσίες που προσφέρει η ελληνική ασφαλιστική εταιρεία που εκπροσωπεί με το γραφείο του στην Χαλκίδα και στην Αθήνα, μίλησε στο zougla.gr, ο Γιώργος Τσουνής, αποκλειστικός συνεργάτης της Ευρωπαϊκής Πίστης.
Ο κ. Τσουνής, εκτός από ασφαλιστικός εκπρόσωπος, είναι και ο ιδρυτής της σκασκιστικής ακαδημίας Χαλκίδος, ενώ στο παρελθόν υπηρετούσε στην ελληνική αστυνομία.
Πόστο το οποίο του έδωσε γνώσεις και εμπειρία που πλέον χρησιμοποιεί σε πανελλαδικές έρευνες με απόλυτη επιτυχία καθώς έχει ασχοληθεί με εξιχνίαση υποθέσεων απάτης μεγάλης ομάδας Ελλήνων επιχειρηματιών του εξωτερικού, με υποθέσεις παιδεραστίας, ενώ είναι γνώριμος στην κοινή γνώμη από τη συμμετοχή του στην έρευνα εξιχνίασης της υπόθεσης Άλεξ.
Διαβάστε πως ο κ. Τσουνής κατάφερε να εντοπίσει άμεσα τον ιδιοκτήτη πολυτελούς αυτοκινήτου το οποίο είχε καεί ολοσχερώς από σπείρα ληστών παρατηρώντας ένα χτύπημα στο πίσω μέρος του οχήματος.
Κε Τσουνή ας αναφερθούμε αρχικά στο ποιες είναι οι υπηρεσίες που προσφέρει η εταιρία σας;
Η Ευρωπαϊκή Πίστη διαθέτει πλήρη γκάμα ασφαλιστικών υπηρεσιών. Ο πελάτης μπορεί να βρει κάλυψη σε οποιαδήποτε από τις ανάγκες που έχει, στην επιχείρησή του, στο νοικοκυριό του, με ειδικά εξατομικευμένα προγράμματα τα οποία μπορούν να δώσουν άμεσες λύσεις.
Η εταιρία μας παρέχει συνταξιοδοτικά προγράμματα, προγράμματα ασφαλειών ζωής, αποταμιευτικά προγράμματα, προγράμματα νοσοκομειακής και εξωνοσοκομειακής περίθαλψης, καθώς και προγράμματα γενικών ασφαλίσεων όπως αυτοκινήτου, μεταφορών, γενικής αστικής ευθύνης, σκαφών, περιουσίας. Τόσο η τεχνογνωσία μας, όσο και η εξυπηρέτηση που παρέχουμε στους πελάτες μας, είναι στοιχεία που κατατάσσουν την Ευρωπαϊκή Πίστη πρωταγωνιστή στην ασφαλιστική βιομηχανία της Ελλάδος.
Πλέον όλοι αντιλαμβάνονται ότι οι συντάξεις, οι οποίες υπάρχουν στη χώρα μας, δεν δίνουν το δικαίωμα σε πολίτες οι οποίοι έχουν εργαστεί 35 και πλέον χρόνια να συνταξιοδοτηθούν με χρήματα που θα ικανοποιούν τις ανάγκες τους. Περισσότερο έντονη λοιπόν γίνεται η ανάγκη συμπληρωματικής σύνταξης από ιδιωτικό φορέα.
Η Ευρωπαϊκή Πίστη στοχεύει ιδιαίτερα στη παροχή συνταξιοδοτικών προγραμμάτων έχοντας εμπειρία δεκάδων ετών) στον συγκεκριμένο τομέα.
Στο χώρο των ασφαλειών φαίνεται να υπάρχει αυξημένη προσφορά από τις υπάρχουσες ή νέες ασφαλιστικές εταιρίες. Υπάρχει και η ανάλογη ζήτηση από το καταναλωτικό κοινό;
Στη χώρα μας, σε ποσοστό του Α.Ε.Π., η δαπάνη σε ασφαλιστικές καλύψεις δεν υπερβαίνει το 2,5% που είναι το χαμηλότερο στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Αντίθετα δε στη μεγάλη Βρετανία δαπανάται για τον ίδιο σκοπό ποσοστό 12,5%.
Τι θα απαντούσατε σε εκείνους που υποστηρίζουν ότι τα ασφαλιστικά συμβόλαια κρύβουν παγίδες και «ψιλά γράμματα»; Είναι οι εταιρίες που ευθύνονται για ελλιπή ενημέρωση ή η πλημμελής στάση των πελατών;
Εκ του Νόμου 2496/97 (περί ασφαλιστικής σύμβασης) επιβάλλεται στις ασφαλιστικές εταιρίες να αναγράφουν με «μεγάλα γράμματα» και ευανάγνωστα τους όρους των συμβολαίων τους. Αν δε υπάρχει πλημμελής ενημέρωση εκ μέρους του ασφαλιστή, δίνεται η δυνατότητα στον πελάτη να εναντιωθεί σε διάστημα ενός μηνός από τη παραλαβή του συμβολαίου του και υποχρεούται η ασφαλιστική εταιρία να του επιστρέψει στο ακέραιο τα καταβληθέντα ασφάλιστρα. Αλλά εδώ θα πρέπει να τονίσω ότι παρατηρείται το φαινόμενο, μεγάλος αριθμός πελατών να μην διαβάζει το συμβόλαιο του. Γι' αυτό φιλοσοφία και αρχή του γραφείου μου είναι, πλήρης ανάλυση του συμβολαίου σε αντιπαράθεση με τη προσφορά που έχει προηγηθεί για πλήρη, σωστή ενημέρωση και επίλυση οποιασδήποτε απορίας προκύψει. Άλλωστε δεν πρέπει να ξεχνούμε ότι είμαστε ελεύθεροι επαγγελματίες και εργοδότες μας είναι οι πελάτες μας.
Είναι τελικά το «εύκολο επάγγελμα» η ενασχόληση με τις ασφάλειες όπως έχει καταλήξει να πιστεύει ο πολύς κόσμος ή είναι εσφαλμένη αντίληψη;
Ο χώρος των ασφαλειών έχει αλλάξει δραματικά την τελευταία πενταετία. Για να μπορέσει κανείς να γίνει ασφαλιστικός σύμβουλος, απαιτείται πλέον η παρακολούθηση ειδικού προγράμματος 100 ωρών με σκοπό την εκμάθηση του τρόπου λειτουργίας των ασφαλιστικών προγραμμάτων. Ο κόσμος είναι πολύ ενημερωμένος σήμερα παρά ποτέ, όσο αφορά χρηματοοικονομικά προϊόντα και υπηρεσίες. Για να μπορέσεις να είσαι ασφαλιστικός σύμβουλος σήμερα δεν είναι κάτι απλό. Πρέπει να έχεις ιδιαίτερη γνώση των ασφαλιστικών προγραμμάτων, την εμπειρία ανάλυσης των αναγκών του πελάτη, έτσι ώστε να μπορείς να ανταποκρίνεσαι οποιαδήποτε χρονική στιγμή στις σύγχρονες απαιτήσεις των καιρών.
Ποια θεωρείται ως απαραίτητα προσόντα κάποιου που επιθυμεί να ασχοληθεί με τον τομέα σας;
Για την ενασχόληση, την εξέλιξη και την επιτυχία κάποιου στο χώρο μας θα πρέπει να θεωρηθούν ως απαραίτητα προσόντα η επικοινωνιακή ικανότητα, το επιχειρηματικό πνεύμα, η διάθεση να εργασθεί εκτός ωραρίου, και οι φιλοδοξίες για επαγγελματική εξέλιξη.
Δεν είναι σημαντικά στοιχεία η εμφάνιση, η ηλικία και η προηγούμενη εμπειρία σε συναφείς δραστηριότητες, διότι μέσα από συνεχή και εντατική εκπαίδευση που παρέχει η εταιρία μας δημιουργεί ένα σύγχρονο επαγγελματία, ικανό να διαχειρίζεται και να δίνει λύσεις στις μεγάλες απαιτήσεις των καιρών. Ο επαγγελματισμός, το service - εξυπηρέτηση πελάτη - και το ήθος του επαγγελματία είναι το τρίπτυχο που πρέπει να εφαρμόζεται στο επάγγελμά μας.
Στην ελληνική πραγματικότητα η ύπαρξη ιδιωτικής ασφάλισης είναι κάτι δεδομένο που ο κόσμος έχει -μετά από τόσα χρόνια ύπαρξης- αποδεχτεί ή ακόμα πρέπει να διανυθεί δρόμος για να αποδειχτεί η αναγκαιότητα της;
Στην ελληνική πραγματικότητα συμβαίνει κάτι που πραγματικά ξενίζει. Βλέπουμε δηλ. ότι οι Έλληνες είναι διατεθειμένοι να ακριβοπληρώσουν την ασφάλεια ενός αυτοκινήτου αξίας, για παράδειγμα, 15.000,00 € ενώ την ίδια στιγμή αφήνουν παντελώς εκτεθειμένα το σπίτι ή την επιχείρησή τους αξίας δεκάδων χιλιάδων ευρώ, στους κινδύνους κλοπής, πυρός και σεισμού. Και να τονίσουμε εδώ ότι ουσιαστικά πρόκειται για ασφάλιση που είναι συγκριτικά κατά πολύ φθηνότερη από εκείνη του αυτοκίνητου.
Είναι γνωστό ότι η απόκτηση ενός αυτοκινήτου είναι εύκολη υπόθεση για τον οποιοδήποτε, αντίθετα δε η απόκτηση κατοικίας για τους περισσότερους ανθρώπους είναι αποτέλεσμα κόπων και θυσιών μιας ζωής.
Ο Γιώργος Τσουνής ως ιδιώτης, έχει τον ελεύθερο χρόνο που χρειάζεται για να ασχοληθεί με αυτά που τον ευχαριστούν; Ποιες ασχολίες είναι αυτές;
Φροντίζω να δημιουργήσω ελεύθερο χρόνο παρ' ότι η δουλειά μου δεν έχει συγκεκριμένο ωράριο. Προτεραιότητά μου είναι η ενασχόλησή με την οικογένειά μου. Παράλληλα είναι σημαντική για εμένα η παροχή βοήθειας στον συνάνθρωπο στο βαθμό που μου επιτρέπεται. Η εθελοντική πρόσφορα στο Κατάστημα Κράτησης Νέων Αυλώνα (ΕΚΚΝΑ) και όχι μόνο από το 2011 έχει προσθέσει δυνατές εμπειρίες στην ζωή μου. Η ενασχόλησή μου με την διάδοση και την ανάπτυξη του Σκακιού, μέσω της Σκακιστικής Ακαδημίας Χαλκίδος "Παλαμήδης ο Ευβοεύς" επίσης είναι σημαντικό κομμάτι της ζωής μου. Το κολύμπι και το ψάρεμα είναι ασχολίες που με ξεκουράζουν και με ηρεμούν.
Η εποχή μας χαρακτηρίζεται από την ύπαρξη ιλιγγιωδών ρυθμών, αλλά και την προσπάθεια προσαρμογή μας στις νέες συνθήκες. Πόσο δύσκολο είναι για μια εταιρία, που έχει επαφή με τόσο κόσμο και λειτουργεί σε ανταγωνιστικά πλαίσια, να ακολουθήσει αυτές τις σύγχρονες τάσεις;
Δεν έχει άλλη επιλογή, διότι διαφορετικά θα βρεθεί εκτός αγοράς. Για να το πετύχει αυτό η Ευρωπαϊκή Πίστη α) αναβαθμίζει τις παροχές της, β) δημιουργεί νέα πακέτα προγραμμάτων και υπηρεσιών, γ) χρησιμοποιεί τη νέα τεχνολογία (Internet, e-mail, Social media) δ) συμπιέζει το κόστος ε) παρακολουθεί την ελληνική και διεθνή αγορά, στ) μέσω εντύπου ερωτηματολογίου λαμβάνει ανατροφοδότηση από τους πελάτες, νυν και δυνητικούς.
Πείτε μας τους λόγους που θα έκαναν κάποιον να επισκεφτεί εσάς για την ασφάλειά του, προτιμώντας σας από άλλες ασφαλιστικές εταιρίες.
Ήδη αναφερθήκαμε σε όσα η Ευρωπαϊκή Πίστη προσφέρει στην πρώτη σας ερώτηση. Όμως, επιπλέον, θα έλεγα πως πρέπει να προτιμήσει το Γραφείο του Γιώργου Τσουνή της Ευρωπαϊκής Πίστης διότι, ό,τι δημιουργούμε είναι εξατομικευμένο σε σχέση με τις δικές του ανάγκες και προβληματισμούς και δεν έχουμε έτοιμη τη λύση πριν.... ακούσουμε το πρόβλημα. Σχεδιάζουμε ένα πρόγραμμα σύμφωνα με τα όσα συζητήσαμε και δημιουργούμε εναλλακτικές προτάσεις από τις οποίες ο πελάτης επιλέγει τη βέλτιστη. Επιπλέον, οφείλω να τον διαβεβαιώσω, ότι θα είμαι πάντα στο πλευρό του όταν με χρειαστεί και θα είμαι έτοιμος να σηκώσω το βάρος της ευθύνης για την εμπιστοσύνη που μου έδειξε να απευθυνθεί σε μένα για την ασφαλιστική προστασία του.
Άλλωστε προ τριετίας έρευνα στις Ηνωμένες Πολιτείες έδειξε ότι η σειρά προτεραιότητας στο μυαλό του πελάτη πριν αγοράσει είναι: 1) Ο πωλητής, 2) η εταιρία, 3) το προϊόν, 4) η τιμή αγοράς και 5) ο χρόνος αγοράς.
Μια «Χρυσή Συμβουλή», κε Τσουνή, κλείνοντας τη συζήτησή μας προς τους συνεργάτες σας ποια θα ήταν;
Χρυσός κανόνας για όλους είναι: «Όταν δεν εξυπηρετήσουμε σωστά τον πελάτη μας, κάποιος άλλος θα το κάνει».
Η Ευρωπαϊκή Πίστη διαθέτει πλήρη γκάμα ασφαλιστικών υπηρεσιών. Ο πελάτης μπορεί να βρει κάλυψη σε οποιαδήποτε από τις ανάγκες που έχει, στην επιχείρησή του, στο νοικοκυριό του, με ειδικά εξατομικευμένα προγράμματα τα οποία μπορούν να δώσουν άμεσες λύσεις.
Η εταιρία μας παρέχει συνταξιοδοτικά προγράμματα, προγράμματα ασφαλειών ζωής, αποταμιευτικά προγράμματα, προγράμματα νοσοκομειακής και εξωνοσοκομειακής περίθαλψης, καθώς και προγράμματα γενικών ασφαλίσεων όπως αυτοκινήτου, μεταφορών, γενικής αστικής ευθύνης, σκαφών, περιουσίας. Τόσο η τεχνογνωσία μας, όσο και η εξυπηρέτηση που παρέχουμε στους πελάτες μας, είναι στοιχεία που κατατάσσουν την Ευρωπαϊκή Πίστη πρωταγωνιστή στην ασφαλιστική βιομηχανία της Ελλάδος.
Πλέον όλοι αντιλαμβάνονται ότι οι συντάξεις, οι οποίες υπάρχουν στη χώρα μας, δεν δίνουν το δικαίωμα σε πολίτες οι οποίοι έχουν εργαστεί 35 και πλέον χρόνια να συνταξιοδοτηθούν με χρήματα που θα ικανοποιούν τις ανάγκες τους. Περισσότερο έντονη λοιπόν γίνεται η ανάγκη συμπληρωματικής σύνταξης από ιδιωτικό φορέα.
Η Ευρωπαϊκή Πίστη στοχεύει ιδιαίτερα στη παροχή συνταξιοδοτικών προγραμμάτων έχοντας εμπειρία δεκάδων ετών) στον συγκεκριμένο τομέα.
Στο χώρο των ασφαλειών φαίνεται να υπάρχει αυξημένη προσφορά από τις υπάρχουσες ή νέες ασφαλιστικές εταιρίες. Υπάρχει και η ανάλογη ζήτηση από το καταναλωτικό κοινό;
Στη χώρα μας, σε ποσοστό του Α.Ε.Π., η δαπάνη σε ασφαλιστικές καλύψεις δεν υπερβαίνει το 2,5% που είναι το χαμηλότερο στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Αντίθετα δε στη μεγάλη Βρετανία δαπανάται για τον ίδιο σκοπό ποσοστό 12,5%.
Τι θα απαντούσατε σε εκείνους που υποστηρίζουν ότι τα ασφαλιστικά συμβόλαια κρύβουν παγίδες και «ψιλά γράμματα»; Είναι οι εταιρίες που ευθύνονται για ελλιπή ενημέρωση ή η πλημμελής στάση των πελατών;
Εκ του Νόμου 2496/97 (περί ασφαλιστικής σύμβασης) επιβάλλεται στις ασφαλιστικές εταιρίες να αναγράφουν με «μεγάλα γράμματα» και ευανάγνωστα τους όρους των συμβολαίων τους. Αν δε υπάρχει πλημμελής ενημέρωση εκ μέρους του ασφαλιστή, δίνεται η δυνατότητα στον πελάτη να εναντιωθεί σε διάστημα ενός μηνός από τη παραλαβή του συμβολαίου του και υποχρεούται η ασφαλιστική εταιρία να του επιστρέψει στο ακέραιο τα καταβληθέντα ασφάλιστρα. Αλλά εδώ θα πρέπει να τονίσω ότι παρατηρείται το φαινόμενο, μεγάλος αριθμός πελατών να μην διαβάζει το συμβόλαιο του. Γι' αυτό φιλοσοφία και αρχή του γραφείου μου είναι, πλήρης ανάλυση του συμβολαίου σε αντιπαράθεση με τη προσφορά που έχει προηγηθεί για πλήρη, σωστή ενημέρωση και επίλυση οποιασδήποτε απορίας προκύψει. Άλλωστε δεν πρέπει να ξεχνούμε ότι είμαστε ελεύθεροι επαγγελματίες και εργοδότες μας είναι οι πελάτες μας.
Είναι τελικά το «εύκολο επάγγελμα» η ενασχόληση με τις ασφάλειες όπως έχει καταλήξει να πιστεύει ο πολύς κόσμος ή είναι εσφαλμένη αντίληψη;
Ο χώρος των ασφαλειών έχει αλλάξει δραματικά την τελευταία πενταετία. Για να μπορέσει κανείς να γίνει ασφαλιστικός σύμβουλος, απαιτείται πλέον η παρακολούθηση ειδικού προγράμματος 100 ωρών με σκοπό την εκμάθηση του τρόπου λειτουργίας των ασφαλιστικών προγραμμάτων. Ο κόσμος είναι πολύ ενημερωμένος σήμερα παρά ποτέ, όσο αφορά χρηματοοικονομικά προϊόντα και υπηρεσίες. Για να μπορέσεις να είσαι ασφαλιστικός σύμβουλος σήμερα δεν είναι κάτι απλό. Πρέπει να έχεις ιδιαίτερη γνώση των ασφαλιστικών προγραμμάτων, την εμπειρία ανάλυσης των αναγκών του πελάτη, έτσι ώστε να μπορείς να ανταποκρίνεσαι οποιαδήποτε χρονική στιγμή στις σύγχρονες απαιτήσεις των καιρών.
Ποια θεωρείται ως απαραίτητα προσόντα κάποιου που επιθυμεί να ασχοληθεί με τον τομέα σας;
Για την ενασχόληση, την εξέλιξη και την επιτυχία κάποιου στο χώρο μας θα πρέπει να θεωρηθούν ως απαραίτητα προσόντα η επικοινωνιακή ικανότητα, το επιχειρηματικό πνεύμα, η διάθεση να εργασθεί εκτός ωραρίου, και οι φιλοδοξίες για επαγγελματική εξέλιξη.
Δεν είναι σημαντικά στοιχεία η εμφάνιση, η ηλικία και η προηγούμενη εμπειρία σε συναφείς δραστηριότητες, διότι μέσα από συνεχή και εντατική εκπαίδευση που παρέχει η εταιρία μας δημιουργεί ένα σύγχρονο επαγγελματία, ικανό να διαχειρίζεται και να δίνει λύσεις στις μεγάλες απαιτήσεις των καιρών. Ο επαγγελματισμός, το service - εξυπηρέτηση πελάτη - και το ήθος του επαγγελματία είναι το τρίπτυχο που πρέπει να εφαρμόζεται στο επάγγελμά μας.
Στην ελληνική πραγματικότητα η ύπαρξη ιδιωτικής ασφάλισης είναι κάτι δεδομένο που ο κόσμος έχει -μετά από τόσα χρόνια ύπαρξης- αποδεχτεί ή ακόμα πρέπει να διανυθεί δρόμος για να αποδειχτεί η αναγκαιότητα της;
Στην ελληνική πραγματικότητα συμβαίνει κάτι που πραγματικά ξενίζει. Βλέπουμε δηλ. ότι οι Έλληνες είναι διατεθειμένοι να ακριβοπληρώσουν την ασφάλεια ενός αυτοκινήτου αξίας, για παράδειγμα, 15.000,00 € ενώ την ίδια στιγμή αφήνουν παντελώς εκτεθειμένα το σπίτι ή την επιχείρησή τους αξίας δεκάδων χιλιάδων ευρώ, στους κινδύνους κλοπής, πυρός και σεισμού. Και να τονίσουμε εδώ ότι ουσιαστικά πρόκειται για ασφάλιση που είναι συγκριτικά κατά πολύ φθηνότερη από εκείνη του αυτοκίνητου.
Είναι γνωστό ότι η απόκτηση ενός αυτοκινήτου είναι εύκολη υπόθεση για τον οποιοδήποτε, αντίθετα δε η απόκτηση κατοικίας για τους περισσότερους ανθρώπους είναι αποτέλεσμα κόπων και θυσιών μιας ζωής.
Ο Γιώργος Τσουνής ως ιδιώτης, έχει τον ελεύθερο χρόνο που χρειάζεται για να ασχοληθεί με αυτά που τον ευχαριστούν; Ποιες ασχολίες είναι αυτές;
Φροντίζω να δημιουργήσω ελεύθερο χρόνο παρ' ότι η δουλειά μου δεν έχει συγκεκριμένο ωράριο. Προτεραιότητά μου είναι η ενασχόλησή με την οικογένειά μου. Παράλληλα είναι σημαντική για εμένα η παροχή βοήθειας στον συνάνθρωπο στο βαθμό που μου επιτρέπεται. Η εθελοντική πρόσφορα στο Κατάστημα Κράτησης Νέων Αυλώνα (ΕΚΚΝΑ) και όχι μόνο από το 2011 έχει προσθέσει δυνατές εμπειρίες στην ζωή μου. Η ενασχόλησή μου με την διάδοση και την ανάπτυξη του Σκακιού, μέσω της Σκακιστικής Ακαδημίας Χαλκίδος "Παλαμήδης ο Ευβοεύς" επίσης είναι σημαντικό κομμάτι της ζωής μου. Το κολύμπι και το ψάρεμα είναι ασχολίες που με ξεκουράζουν και με ηρεμούν.
Η εποχή μας χαρακτηρίζεται από την ύπαρξη ιλιγγιωδών ρυθμών, αλλά και την προσπάθεια προσαρμογή μας στις νέες συνθήκες. Πόσο δύσκολο είναι για μια εταιρία, που έχει επαφή με τόσο κόσμο και λειτουργεί σε ανταγωνιστικά πλαίσια, να ακολουθήσει αυτές τις σύγχρονες τάσεις;
Δεν έχει άλλη επιλογή, διότι διαφορετικά θα βρεθεί εκτός αγοράς. Για να το πετύχει αυτό η Ευρωπαϊκή Πίστη α) αναβαθμίζει τις παροχές της, β) δημιουργεί νέα πακέτα προγραμμάτων και υπηρεσιών, γ) χρησιμοποιεί τη νέα τεχνολογία (Internet, e-mail, Social media) δ) συμπιέζει το κόστος ε) παρακολουθεί την ελληνική και διεθνή αγορά, στ) μέσω εντύπου ερωτηματολογίου λαμβάνει ανατροφοδότηση από τους πελάτες, νυν και δυνητικούς.
Πείτε μας τους λόγους που θα έκαναν κάποιον να επισκεφτεί εσάς για την ασφάλειά του, προτιμώντας σας από άλλες ασφαλιστικές εταιρίες.
Ήδη αναφερθήκαμε σε όσα η Ευρωπαϊκή Πίστη προσφέρει στην πρώτη σας ερώτηση. Όμως, επιπλέον, θα έλεγα πως πρέπει να προτιμήσει το Γραφείο του Γιώργου Τσουνή της Ευρωπαϊκής Πίστης διότι, ό,τι δημιουργούμε είναι εξατομικευμένο σε σχέση με τις δικές του ανάγκες και προβληματισμούς και δεν έχουμε έτοιμη τη λύση πριν.... ακούσουμε το πρόβλημα. Σχεδιάζουμε ένα πρόγραμμα σύμφωνα με τα όσα συζητήσαμε και δημιουργούμε εναλλακτικές προτάσεις από τις οποίες ο πελάτης επιλέγει τη βέλτιστη. Επιπλέον, οφείλω να τον διαβεβαιώσω, ότι θα είμαι πάντα στο πλευρό του όταν με χρειαστεί και θα είμαι έτοιμος να σηκώσω το βάρος της ευθύνης για την εμπιστοσύνη που μου έδειξε να απευθυνθεί σε μένα για την ασφαλιστική προστασία του.
Άλλωστε προ τριετίας έρευνα στις Ηνωμένες Πολιτείες έδειξε ότι η σειρά προτεραιότητας στο μυαλό του πελάτη πριν αγοράσει είναι: 1) Ο πωλητής, 2) η εταιρία, 3) το προϊόν, 4) η τιμή αγοράς και 5) ο χρόνος αγοράς.
Μια «Χρυσή Συμβουλή», κε Τσουνή, κλείνοντας τη συζήτησή μας προς τους συνεργάτες σας ποια θα ήταν;
Χρυσός κανόνας για όλους είναι: «Όταν δεν εξυπηρετήσουμε σωστά τον πελάτη μας, κάποιος άλλος θα το κάνει».
Πηγή: zougla.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου