Τρίτη, 27 Σεπτεμβρίου 2016

Η πραγματικότητα στα σχολεία διαψεύδει την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ - Μεγάλα τα κενά στο Ν. Ευβοίας

Η πραγματικότητα διαψεύδει την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ. Προσπαθούν με «αλχημείες» να καλύψουν τα προβλήματα στο χώρο της Παιδείας 

«Η νέα σχολική χρονιά ξεκίνησε με σοβαρές ελλείψεις σε υποδομές και χρηματοδότηση , κενά και πολλά προβλήματα για χιλιάδες εκπαιδευτικούς, μαθητές και γονείς» υπογραμμίζει σε ερώτηση που κατέθεσε προς τον Υπουργό Παιδείας κ. Φίλη ο Σίμος Κεδίκογλου αναφέροντας, παράλληλα, ότι η πραγματικότητα διαψεύδει για μία ακόμα φορά την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ που συνεχίζει αγωνιωδώς την προσπάθειά της να παρουσιάσει μία διαφορετική κατάσταση στο χώρο της Παιδείας, ακολουθώντας την τακτική της εξαπάτησης.

Μέχρι σήμερα τα κενά στην Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ν. Ευβοίας αφορούν σε εκπαιδευτικούς ειδικοτήτων γερμανικής γλώσσας, αγγλικής γλώσσας, καθώς και ΠΕ 70 για τάξεις υποδοχής, ενώ στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση στα σχολεία περιοχής Α΄ Ευβοίας υπάρχουν 43 κενά και στη Β΄ Ευβοίας 22 κενά όλων των ειδικοτήτων. Από αυτά 15 κενά ειδικοτήτων Φιλολόγων, Μαθηματικών και Φυσικών είναι στην Α΄ Ευβοίας και 11 στη Β΄ Ευβοίας. Επίσης, στο Γυμνάσιο της Καρύστου θα πρέπει να καλυφθούν 65 ώρες που σημαίνει ότι λείπουν τρεις (3) Φιλόλογοι και δύο (2) Μαθηματικοί.

Όπως αναφέρει ο Σίμος Κεδίκογλου: «Η κυβέρνηση και η ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας με «αλχημείες» προσπάθησε να καλύψει τα προβλήματα, εμφανίζοντας υπεράριθμους εκπαιδευτικούς, κάνοντας λόγο για «πλασματικά κενά», επιδιώκοντας με τις περιβόητες ρυθμίσεις του συστήματος και την αναμόρφωση του προγράμματος- με τη συνδιδασκαλία και τη μείωση της ύλης- να εξοικονομήσει ώρες των ήδη υπηρετούντων εκπαιδευτικών, προκειμένου να περιοριστούν οι ανάγκες για προσλήψεις. 

Η κοροϊδία, ωστόσο, δεν έχει τέλος. Οι δηλώσεις ότι: «θα προχωρήσουμε εγκαίρως σε προσλήψεις αναπληρωτών και τα βιβλία θα έχουν σταλεί τον Ιούλιο σε όλα τα σχολεία» ουδεμία σχέση έχουν με την πραγματική κατάσταση στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, καθώς εξακολουθούν να υπάρχουν οργανικά κενά».

Στην ερώτηση που κατέθεσε θίγει, επίσης, και το ζήτημα της αγοράς των «δωρεάν» ξενόγλωσσων σχολικών βιβλίων στις τάξεις του Λυκείου. 

Ακολουθεί αναλυτικά η ερώτηση: 

Προς: Τον Υπουργό Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων κ. Νίκο Φίλη

Θέμα: Κενά εκπαιδευτικού προσωπικού στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση Ν. Ευβοίας

ΕΡΩΤΗΣΗ

Η νέα σχολική χρονιά ξεκίνησε με σοβαρές ελλείψεις σε υποδομές και χρηματοδότηση , κενά και πολλά προβλήματα για χιλιάδες εκπαιδευτικούς, μαθητές και γονείς. Η πραγματικότητα διαψεύδει για μία ακόμα φορά την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ που συνεχίζει αγωνιωδώς την προσπάθειά της να παρουσιάσει μία διαφορετική κατάσταση στο χώρο της Παιδείας, ακολουθώντας την τακτική της εξαπάτησης. Οι εξαγγελίες και οι δεσμεύσεις για 20.000 μόνιμους διορισμούς εκπαιδευτικών παρέμειναν κενό γράμμα και μετατέθηκαν σε βάθος χρόνου, ενώ ταυτόχρονα παραδέχτηκαν «δεν πρόλαβαν να κάνουν διορισμούς μέσω ΑΣΕΠ».

Η κυβέρνηση και η ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας με «αλχημείες» προσπάθησε να καλύψει τα προβλήματα, εμφανίζοντας υπεράριθμους εκπαιδευτικούς, κάνοντας λόγο για «πλασματικά κενά», επιδιώκοντας με τις περιβόητες ρυθμίσεις του συστήματος και την αναμόρφωση του προγράμματος- με τη συνδιδασκαλία και τη μείωση της ύλης- να εξοικονομήσει ώρες των ήδη υπηρετούντων εκπαιδευτικών, προκειμένου να περιοριστούν οι ανάγκες για προσλήψεις. 

Η κοροϊδία, ωστόσο, δεν έχει τέλος. Οι δηλώσεις ότι: «θα προχωρήσουμε εγκαίρως σε προσλήψεις αναπληρωτών και τα βιβλία θα έχουν σταλεί τον Ιούλιο σε όλα τα σχολεία» ουδεμία σχέση έχουν με την πραγματική κατάσταση στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, καθώς εξακολουθούν να υπάρχουν οργανικά κενά.

Συγκεκριμένα, στη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ν. Εύβοιας στα σχολεία περιοχής Α΄ Ευβοίας υπάρχουν 43 κενά και στη Β΄ Ευβοίας 22 κενά όλων των ειδικοτήτων. Τα κενά αυτά αφορούν κύριες ειδικότητες Φιλολόγων, Μαθηματικών και Φυσικών, από τα οποία 15 είναι στην Α΄ Ευβοίας και 11 στη Β΄ Ευβοίας. 

Επίσης, στο Γυμνάσιο της Καρύστου θα πρέπει να καλυφθούν 65 ώρες που σημαίνει ότι λείπουν τρεις (3) Φιλόλογοι και δύο (2) Μαθηματικοί.

Επιπλέον, άξιο απορίας είναι το γεγονός ότι ζητείται από γονείς μαθητών Λυκείων να αγοράσουν τα «δωρεάν» κατά τα άλλα ξενόγλωσσα σχολικά βιβλία. 

Αυτό συνέβη και σε Γενικό Λύκειο του Ν. Ευβοίας, όπου ζητήθηκε ενδεικτικά το ποσό των 13 ευρώ για την αγορά των βιβλίων εκμάθησης της αγγλικής γλώσσας, ποσό το οποίο, διαφοροποιείται από σχολείο σε σχολείο, ενώ υπάρχουν και άλλες περιπτώσεις, όπου αρχικά ζητήθηκαν χρήματα για να το ακυρώσουν στη συνέχεια καθώς βρέθηκε τρόπος να καλυφθεί το εν λόγω κονδύλι. 

Και όλα αυτά τη στιγμή που οι γονείς δεν έχουν την πολυτέλεια να πληρώσουν ούτε ένα ευρώ παραπάνω από τον οικογενειακό προϋπολογισμό τους.

Αποτέλεσμα της πολιτικής που ακολουθείται είναι η υποβάθμιση του διδακτικού έργου της δημόσιας Εκπαίδευσης. Εύλογα, λοιπόν, διερωτόμαστε κατά πόσο το «άριστα» του πρωθυπουργού του ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα. 

Κατόπιν των ανωτέρω ερωτάται ο κ. Υπουργός:


Ποιος είναι ο σχεδιασμός του Υπουργείου για την κάλυψη των κενών θέσεων των εκπαιδευτικών όλων των ειδικοτήτων στη Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση Ν. Ευβοίας; 

Πότε θα γίνουν οι διορισμοί μόνιμων εκπαιδευτικών για τους οποίους είχατε δεσμευτεί και με ποια διαδικασία; 

Ποιο είναι το χρονοδιάγραμμα προσλήψεων αναπληρωτών εκπαιδευτικών για το διδακτικό έτος 2016-2017; 

Αφού είχατε εξαγγείλει ότι έχετε εξασφαλίσει πιστώσεις για διορισμό αναπληρωτών, τι περιμένετε και δεν τους διορίζετε; Γιατί δεν διορίζετε στην α/θμια Ν. Ευβοίας τους εκπαιδευτικούς ειδικοτήτων που λείπουν; (γερμανικής γλώσσας, αγγλικής γλώσσας, ΠΕ 70 για τάξεις υποδοχής κλπ;) 

Ποιος είναι ο σχεδιασμός του Υπουργείου αναφορικά με τους εκπαιδευτικούς ειδικής αγωγής; 

Τι μέτρα θα λάβετε προκειμένου να εξασφαλιστούν οι απαραίτητες πιστώσεις για την κάλυψη των κενών; 

Πώς προτίθεστε να αντιμετωπίσετε το πρόβλημα της υποχρηματοδότησης και έλλειψης πόρων για την απρόσκοπτη λειτουργία των σχολικών μονάδων; 

Είναι υποχρεωμένοι οι γονείς να πληρώνουν για τα «δωρεάν» ξενόγλωσσα βιβλία; Πώς γίνεται η επιλογή των βιβλίων από τη στιγμή που δεν είναι τα ίδια σε όλα τα σχολεία και άρα η ύλη των μαθημάτων ποικίλει; 

Τι μέτρα προτίθεστε να λάβετε προκειμένου να δίνονται δωρεάν όλα τα ξενόγλωσσα βιβλία; 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...