Δευτέρα 23 Νοεμβρίου 2015

Ευχαριστήρια επιστολή του Πέτρου Ευ. Μπάστα σε όλους όσους συνετέλεσαν στην διάσωσή του

Ευχαριστήρια επιστολή του Πέτρου Ευ. Μπάστα,  σε όλους όσους συνετέλεσαν στην διάσωσή του στη Δυτική Παραλία Καρύστου.

Με την Δύναμη της Αλήθειας & Πίστης σε ΕΚΕΙΝΟΝ'' Ἔπειτα ἀπό τήν ἀπίστευτη περιπέτεια πού ὑπέστην τήν 30η Ἰουλίου τοῦ τρέχοντος ἔτους, στήν ἀγαπημένη μου θάλασσα τήν Δ. παραλίας Καρύστου, ἡ ὁποία παρ’ ὅλο τόν ἔρωτα πού ἔχω μαζί της, ἐκείνη μέ πρόδωσε,
αἰσθάνομαι τήν  ἀνάγκη νά εὐχαριστήσω τά μέγιστα ὅλους ὅσους συνετέλεσαν στή διάσωσή μου.

Κατ’ ἀρχάς, τήν Μαριάννα Γιαννάκου καί τήν μητέρα της, Σοφία, τήν γνωστή φαρμακοποιό τῆς πόλης μας, οἱ ὁποῖες μόλις μέ εἶδαν ἐπιπλέοντα λιπόθυμο, εὐθύς μέ ἀνέσυραν στήν ἄμμο.

Στήν συνέχεια, ἐκ βάθους καί κατ’ ἐξοχήν τόν καλό μου φίλο τόν Βαγγέλη τοῦ Σπ. τοῦ Κόλλια ὁ ὁποῖος μόλις ἀντιλήφθηκε τό συμβάν, ἀγνοώντας τούς λουόμενους (οἱ ὁποῖοι θεωρώντας μέ ἤδη νεκρό τόν προέτρεπαν νά μήν ἐπέμβει) ἐκεῖνος χωρίς καμία χρονοτριβῆ, μέ τή βοήθεια δύο νεαρῶν κοριτσιῶν, τῆς Μαρίας καί τῆς Φαίδρας, μοῦ προσέφερε τίς πολύτιμες ναυαγοσωστικές του γνώσεις, ἐπαναφέροντας μέ ἀπό βέβαιο θάνατο στήν ζωή! Ὁ Θεός νά τοῦ τό ἀνταποδώσει.

Κατόπιν τό ἰατρικό προσωπικό του Κέντρου Ὑγείας Καρύστου, τό ὁποῖο ἀκούραστο καί ἀγόγγυστα ὅπως πάντα (ἀφανεῖς ἥρωές) μου παρέσχε τήν δέουσα ἰατρική θεραπεία, θέτοντας σέ πλήρη  πλέον ἐπαναλειτουργία τόν ὀργανισμό μου.

Ἔπειτα, γιά προληπτικούς κυρίως λόγους καί γιά περαιτέρω ἐξετάσεις, μέ μετέφερε συνοδεία ἰατροῦ στό Γ.Ν. Χαλκίδας, ὅπου οἱ ἁρμόδιοι ἰατροί τῆς παθολογικῆς πτέρυγας μέ ἐπιμελητή τόν Κ. Γ. Χαλλιώτη, παλιό μου γνώριμο, μέ ἐξέτασαν σχολαστικότατα ἐπί 3ήμερον καί ἐφ’ ὅσον δέν διέγνωσαν κάτι τό ἀξιόλογο χορηγώντας μου τήν κατάλληλη φαρμακευτική ἀγωγή, μοῦ ἔδωσαν ἐξιτήριο.

Τέλος πέραν ἀπ’ ὅλους ὅσους προανέφερα θεωρῶ ἱερό καθῆκον νά εὐχαριστήσω ΕΚΕΙΝΟΝ!

ΕΚΕΙΝΟΝ, ὁ ὁποῖος ἐπιτελώντας ἕνα ἀκόμη θαῦμα ἐπί τῶν ἡμερῶν μας, ὑπαγόρευσε σέ ὅλους τους προαναφερθέντες νά πράξουν κατ’ αὐτόν τόν τρόπο, μέ ἀποτέλεσμα νά βρίσκομαι ἐγώ σήμερα στήν ζωή, καί νά ἐλπίζω στήν σωτηρία τῆς ψυχῆς μου.

Νά συνεχίζω τήν πρόσκαιρη ζωή καί νά μήν βρίσκομαι πλάι - πλάι στό νεκροταφεῖο μέ τήν αἰφνιδίως πρόσφατα ἀποβιώσασα 48χρονη πολυαγαπημένη ἀδελφούλα μου Σταματίνα Μπάστα Ἀποστόλου.

Ἄς εἶναι δοξασμένο τό Ὄνομά Του!

Υ.Γ. 1  Ἔπειτα ἀπό τό ἐν λόγω βίωμά μου, προκύπτει ἀπαραίτητη ἡ ὕπαρξη ναυαγοσώστη μέ πρόσληψη ἀπό τίς ἁρμόδιες ἀρχές, σέ παραλίες κατάμεστες ἀπό λουόμενους, κατά τούς θερινούς μῆνες, προκειμένου νά προλαμβάνονται γεγονότα ὅπως τό δικό μου, τά ὁποία στοιχίζουν ἀνθρώπινες ζωές.

Υ.Γ. 2 Αἰσθάνομαι τήν ἀνάγκη νά εὐχαριστήσω ὅλη τήν κοινωνία τῆς Καρύστου καθώς καί τῆς εὐρύτερης περιοχῆς (μέ ἐξαίρεση 2-3 πολύ ἀπογοητευμένους ἐπειδή ἔζησα) ἡ ὁποία σύσσωμη, κινούμενη ἀπό ἐκτίμηση καί ἀληθινή ἀγάπη πρός τό ἄτομό μου, ἔσπευσε νά μάθει γιά τήν κατάσταση τῆς ὑγείας μου καί νά μοῦ εὐχηθεῖ Καλή ἀνάρρωση.

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΜΕ ΟΛΗ ΤΗ ΔΥΝΑΜΗ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΜΟΥ ΟΛΟΥΣ

ΠΕΤΡΟΣ ΕΥΑΓΓ.  ΜΠΑΣΤΑΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...