Παρασκευή 30 Ιανουαρίου 2015

Ευχαριστήριο μήνυμα του Δημήτρη Τούση υποψήφιου βουλευτή Εύβοιας με το «Ποτάμι»

Στα 32 μου χρόνια τόλμησα, συμμετείχα και έκανα έναν όμορφο αγώνα με αξιοπρέπεια και σεβασμό στον άνθρωπο...
Θα ήθελα μέσα από την καρδιά μου να ευχαριστήσω, όσους πίστεψαν σε μένα αλλά και όσους μου έδωσαν την ευκαιρία να με ακούσουν, τους 755 ανθρώπους που με τίμησαν με σταυρό προτίμησης και με κατέταξαν στην 4η θέση των υποψηφίων με ''Το Ποτάμι'' και τέλος, την οικογένεια μου και τους φίλους που δώσαμε μαζί τον αγώνα, για όλους αυτούς μόνο καλά λόγια έχω να πω και

ευχαριστίες.


Θέλω να συγχαρώ τους συνυποψηφίους μου και τους εθελοντές του Ποταμιού για την προσπάθεια που κάνουμε από την αρχή μαζί.

Για μένα ο αγώνας μόλις άρχισε...Θα είμαστε μαζί, θα προσπαθούμε μαζί....


Δημήτριος Κ. Τούσης
Οικονομολόγος  Υποψήφιος βουλευτής Εύβοιας με το «Ποτάμι»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...