Δευτέρα 24 Νοεμβρίου 2014

Απάντηση της Κατερίνας Περλεπέ σχετικά με δημοσίευμα εφημερίδας

Κατερίνα Περλεπέ Σηφουνάκη
Τέως Βουλευτής Νομού Ευβοίας
Διευθύντρια Παθολογικής Κλινικής Νοσοκομείου Χαλκίδας
Σχετικά με πρόσφατο δημοσίευμα Αθηναϊκής εφημερίδας  με το οποίο επιχειρείται η αμφισβήτηση των πτυχίων της Παθολόγου γιατρού του Νοσοκομείου Χαλκίδας Κατερίνας Περλεπέ, συζύγου Γιάννη Σηφουνάκη, η τέως Βουλευτής  ενημερώνει την κοινή γνώμη και τον Ευβοϊκό Λαό για τα ακόλουθα:


«Αποφοίτησα το 1984 από  την Ιατρική Σχολή του Πανεπιστημίου της Γένοβας (Ιταλία)

Απέκτησα κατόπιν εξετάσεων  το 1990, την ειδικότητα της Ειδικής Παθολογίας στο Νοσοκομείο «Ευαγγελισμός» της Αθήνας.

Όλοι οι τίτλοι σπουδών μου κατατέθηκαν στο Νοσοκομείο Χαλκίδας, όπως μου ζητήθηκε από την πρώτη ημέρα που υπηρετώ ως γιατρός του ΕΣΥ.

Όποιος  αμφισβητεί  οτιδήποτε, δεν έχει παρά να προστρέξει  στα αρχεία  των ως άνω δημοσίων υπηρεσιών και να αντλήσει τις πληροφορίες του.

Παρόλο που συνειδητοποιώ  το κλίμα με το πλεόνασμα κανιβαλισμού και ανθρωποφαγίας και το έλλειμμα του ορθού λόγου, που έχει επικρατήσει τα τελευταία χρόνια , ως απόρροια κι αυτό  της οικονομικής κρίσης που βιώνει η χώρα,  δεν μπορώ ακόμη να αντιληφθώ ποιοι και για ποιους λόγους  καλλιεργούν και  μηχανεύονται τέτοια μυθεύματα.

Αν η αφετηρία της ενορχηστρωμένης , ως φαίνεται, αυτής επίθεσης σε βάρος μου έχει να κάνει με τις επικείμενες εκλογές, τους πληροφορώ ότι δεν προτίθεμαι να θέσω υποψηφιότητα. Όμως ο παροπλισμός μου από την ενεργό πολιτική ζωή θα γίνει οπότε εγώ το θελήσω και το αποφασίσω.
Κλείνοντας η  κα Περλεπέ επισημαίνει:  «Δεν πρόκειται βέβαια, μπροστά σε τέτοια αθλιότητα να μείνω με “δεμένα τα χέρια”. Ήδη  προσφεύγω  άμεσα στη δικαιοσύνη, κατά της εφημερίδας και όποιου άλλου τολμήσει να θίξει την τιμή , την υπόληψή μου και βέβαια την επιστημονική μου επάρκεια.»

ΚΑΤΕΡΙΝΑ  ΠΕΡΛΕΠΕ – ΣΗΦΟΥΝΑΚΗ
Τέως Βουλευτής Νομού Ευβοίας
Διευθύντρια Παθολογικής Κλινικής Νοσοκομείου Χαλκίδας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...